חדש מ"מלח הארץ": סדרת מטחנות מלח ותבלינים לתיבול טבעי

ניתן להשתמש במטחנות לתיבול והמלחה של מגוון מנות כמו אנטיפסטי, תבשילים, בשרים, דגים ועוף, פסטות, מאפים, מרקים, סלטים, וניתן גם להניח אותן על שולחן האוכל למען הסועדים

חברת "מלח הארץ" משיקה סדרת מוצרים חדשה של מטחנות מלח ותבלינים.
המטחנות מכילות תערובות טבעיות ועשירות של מלח ותבלינים, באריזה שימושית ומעוצבת.

ניתן להשתמש במטחנות לתיבול והמלחה של מגוון מנות כמו אנטיפסטי, תבשילים, בשרים, דגים ועוף, פסטות, מאפים, מרקים, סלטים, וניתן גם להניח אותן על שולחן האוכל למען הסועדים.

בחברה אומרים כי תערובות המלח והתבלינים פותחו על ידי שף, והן מכילות מגוון עשיר של עד 16 סוגי תבלינים ועשבי תיבול – ללא צורך בתבלינים נוספים.

סדרת המטחנות של "מלח הארץ" כוללת חמישה סוגים:
מלח טבעי – גבישי מלח טבעיים וגולמיים שנאספו בבריכות המלח. גבישי המלח לא נשטפו ולא עברו שום תהליך עיבוד. הם עשירים במינרלים מהים כגון מגנזיום, סידן ואשלגן והם נמצאים במטחנה בתצורתם הטבעית והגולמית.

מלח הימלאיה – מלח טבעי ייחודי המופק מסלעי מלח גרוסים מהרי ההימלאיה. בעל צבע ורוד טבעי וארומה מיוחדת. מלח זה הוא טרנד בעולם.

עשבי תיבול – תערובת של מלח ים ושל מבחר 8 עשבי תיבול טריים כמו נענע, כוסברה, טימין, טרגון, קצח. התערובת מתאימה לתיבול סלטים, מרקים ומאפים מלוחים.

גריל – מלח ים עם תערובת עשירה של 16 תבלינים כמו פלפל אדום, בצל, זעתר, כורכום, טימין, רוזמרין, פפריקה, פלפל אנגלי, שום,

איטלקי – תערובת מלח ים עם תבלינים בסגנון איטלקי. מכילה מלח ים עם תערובת מפולפלת של 14 תבלינים כמו פפריקה מתוקה, פפריקה גרוסה, פפריקה מעושנת, פלפל אדום, פלפל שטה, תה ירוק, קליפות הדרים, בזיליקום, שום, רוזמרין, אורגנו, מרווה. מעניקה טעם למנות פסטה, פיצה, מרקים.

מטחנות מלח נמכרו עד היום באריזות קטנות ובמחירים של מוצרי סופר-פרימיום. עתה מציעה "מלח הארץ" מטחנות מלח ותבלינים גדולות ומעוצבות המכילות 300 גרם (במטחנת מלח הימלאיה) ו-250 גרם (בארבעת המטחנות האחרות).

מחיר מומלץ לצרכן: 12.90 ₪ למטחנת המלח הטבעי ו- 15.90 ₪ למטחנות האחרות.
להשיג בכל רשתות השיווק ורשתות המזון.
כל המוצרים בסדרה כשרים פרווה בהשגחת הבד"ץ של העדה החרדית ירושלים.

צילום אלן צ'פלסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר