חדש ממלח הארץ: צנצנות מלח הימלאיה עם גבישים גסים או דקים

מלח הארץ מציעה מגוון רחב של מלח ים בטעמים, מרקמים ולשימושים שונים. צילום RESPECT
המלח נחצב ומופק בשיטות טבעיות ומסורתיות ממרגלות הרי ההימלאיה ומגיע בשני סוגי צנצנות המכילות גבישים גסים וגבישים דקים

מלח הארץ, יצרנית המלח הוותיקה בישראל, מרחיבה את סל המוצרים שלה עם סדרת הימלאיה שמופקת מסלעי מלח מהרי ההימלאיה, בשני סוגים של צנצנות 1 ק"ג בעלות מכסה ורוד המכילות גבישים גסים וגבישים דקים.  ייחודו של מלח הימלאיה בכך שנחצב ומופק בשיטות טבעיות ומסורתיות ממרגלות הרי ההימלאיה. את גבישי המלח קל לזהות בשל צבע הוורדרד–אפרסק שלהם הנובע מתחמוצות הברזל שהם מכילים, יחד עם עושר מינרלים שעיקרם סידן, אשלגן, מגנזיום, גופרות, ועוד כ-80 רכיבים המצויים בכמויות זעירות במלח ותורמים לפעילותו התקינה של הגוף.

בחברה מלח הארץ אומרים כי המלח שמופק מסלעי מלח בהרי ההימלאיה מאופיין בטעם מעודן יותר מזה של מלחים אחרים. גבישיו הגסים מיועדים לשימוש בזרייה או בצלייה ולקבלת מרקם פריך, וגבישיו הדקים (לאחר טחינה) מיועדים לשימוש בבישול. גבישי הימלאיה הוורודים מתאימים לתיבול, בישול, צליה, וזריה בכל סוגי המזון, וכן לקישוט ועיטור מנות שונות.  בחברה מזכירים כי בדומה לכל מקור אחר של נתרן , גם בשימוש בגבישי הימלאיה יש להקפיד על צריכה נבונה ומאוזנת.

הימלאיה ורוד (גס ודק) של מלח הארץ מוצע בצנצנות של 1 ק"ג במחיר של 19.90 ₪. כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים. להשיג בכל רשתות השיווק.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר