חדש מנספרסו: מהדורה מוגבלת של CAFEZINHO do BRASIL

בהשראת תרבות הקפה העשירה של ברזיל, יצרו מומחי הקפה של נספרסו את ה- CAFEZINHO do BRASIL – תערובת קפה עוצמתית, בפרופיל הטעם המועדף על הברזילאים

CAFEZINHO – שמשמעותו בפורטוגזית "קפה קטן", הוא אספרסו קטן ועוצמתי, אותו שותים בברזיל ברוב הסיטואציות החברתיות: כשמקבלים אורח בבית, בפגישת עסקים, לפני חתימה על הסכם, ובבתי קפה מקומיים.
בהשראת תרבות הקפה העשירה של ברזיל, יצרו מומחי הקפה של נספרסו את ה- CAFEZINHO do BRASIL – תערובת קפה עוצמתית, בפרופיל הטעם המועדף על הברזילאים.

לפי אנשי נספרסו, כדי להגיע לתערובת הקפה האותנטית ביותר, דיברו מומחי הקפה של החברה עם מקומיים רבים, כדי לגלות יחד איתם מהו פרופיל הטעם המועדף עליהם של ה"קפהזינו". על סמך העדפותיהם ובהשראת תרבות הקפה המושרשת בברזיל, הצליחו לפתח תערובת קפה המשקפת את טעם הקפה הברזילאי האהוב.
האגרונומים של נספרסו עבדו בצמוד לחקלאים המקומיים, ובחרו יחד איתם שיטות עבודה מדויקות, וטכניקת קטיף של פולי הערביקה שתאפשר לקטוף רק את הפולים הבשלים בצמרות העצים.
התערובת החדשה הינה בדרגת חוזק 9 בסולם נספרסו הנע בין 1-12. לתערובת מרקם קטיפתי ובטעם עשיר, ומומלצת לשתייה כאספרסו (40 מ"ל).

המהדורה זמינה לתקופת זמן מוגבלת עד גמר המלאי.
להשיג בבוטיקים של Nespresso ברחבי הארץ, באתר האינטרנט, באפליקציה או בטלפון 2500*.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר