חדש מעץ הזית: שמן לטיגון מופחת ריח ומופחת התזה

"עץ הזית לטיגון" מיוצר משילוב של שמן סובין אורז ושמן קנולה. נקודת העישוןשל "עץ הזית לטיגון" היא הגבוהה ביותר מבין השמנים הנפוצים בשוק ולכן הוא עמיד יותר בטיגון עמוק, פחות מתפרק, פחות נשרף ויוצר פחות ריח טיגון

עץ הזית מציגה לראשונה בישראל שמן לטיגון מופחת ריח ומופחת התזה. "עץ הזית לטיגון" פותח כמענה לצרכנים המבקשים להימנע מהריחות הלא נעימים, הלכלוך, והצורך לאוורר ולנקות את הבית, המלווים את פעולת הטיגון בשמנים הקיימים על המדף נכון להיום.

"עץ הזית לטיגון" מיוצר משילוב של שמן סובין אורז ושמן קנולה. נקודת העישוןשל "עץ הזית לטיגון" היא הגבוהה ביותר מבין השמנים הנפוצים בשוק ולכן הוא עמיד יותר בטיגון עמוק, פחות מתפרק, פחות נשרף ויוצר פחות ריח טיגון.

לעמידות הגבוהה של "עץ הזית לטיגון" ישנה חשיבות בריאותית רבה. בגלל עמידות השמן פחות חומצות שומן נשרפות, נוצרים פחות רדיקלים חופשיים וחומרים מזיקים נוספים ולכן בסופו של דבר מתקבל מזון מטוגן בריא יותר. בנוסף, כיוון שפחות חומצות שומן מתחמצנות ומתפרקות, הן שומרות יותר על המבנה "השומני" שלהן ולכן נוטות פחות לחדור ולהיספג במזון המטוגן.

השמן מכיל חומרים (ממקור צמחי וטבעי) המורידים את מתח הפנים בין המים לשמן וגורמים לכך שפחות מים מהמזון המטוגן יתיזו החוצה. חומרים אלה מונעים התזה של השמן מחוץ למחבת ומסייעים בשמירה על סביבת עבודה נקייה.

"עץ הזית לטיגון" מכיל שורה של רכיבים בריאותיים, חלקם ייחודיים לשמן סובין האורז, הידועים כנוגדי חמצון ומפחיתי כולסטרול:

1. ויטמין E – נוגד חמצון התורם להגנת מרכיבי הגוף מפני תהליכי חמצון מזיקים, לשמירה על בריאות כלי-הדם והלב, לשמירה על בריאות העור, ואף להגנה על השמן עצמו מפני חמצון.
2. פיטוסטרולים – רכיבים צמחיים, בעלי מבנה דמוי כולסטרול, המתחרים על ספיגתו במעי, וידועים בתרומתם להפחתת רמתו בדם.
3. טוקוטריאנולים – נוגדי-חמצון ממשפחת ויטמין E. תורמים להגנת הגוף מפני תהליכי חמצון ואף עשויים לסייע בהפחתת הכולסטרול.

עץ הזית לטיגון נמכר בבקבוק 1 ליטר. מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 ש"ח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר