חדש מקסם המדבר: שמן זית כתית מעולה מזיתי ברנע מרמת הנגב

זן זיתי "ברנע" הינו פיתוח ישראלי המאופיין בטעם וארומה עשירים ומתאים לכל מגוון השימושים במטבח

מפעל "קסם המדבר" ממושב קדש ברנע (הממוקם ברמת הנגב), המתמחה בפיתוח וייצור מוצרים להעשרת הבישול הביתי, מציג לראשונה שמן זית כתית מעולה המיוצר בכבישה קרה מזן הזיתים "ברנע" מכרמי הזיתים שברמת הנגב.

חמי צמח, מנכ"ל "קסם המדבר", מציין כי שמן הזית של "קסם המדבר" מיוצר מזן אחד – ברנע, שהינו פיתוח ישראלי הנחשב לאיכותי בעולם שמן הזית, הגדל במטע הזיתים הגדול ביותר בישראל – בלב רמת הנגב. תהליך גידול הזיתים ברמת הנגב נחשב לאיכותי במיוחד בזכות השילוב של טכנולוגיה מתקדמת בתהליך הגידול של הזיתים, יחד עם ההשקיה במים מליחים מבטן אדמת הנגב המיטיבים עם גידול הזיתים.

שמן הזית של "קסם המדבר" הינו שמן זית זני – המיוצר מזן אחד, להבדיל מרוב שמני הזית המוצעים כיום בשוק המכילים ערבוב של מספר זנים. כך שהלקוחות יכולים לקבל את אותו הטעם ואותם הערכים בכל בקבוק שהם קונים.

שמן הזית מזן ברנע מאופיין בארומה וטעם עשירים ביותר ובמרקם עדין, וניתן לאחסנו למשך זמן רב יחסית לזנים אחרים. בשל מאפיינים אלו הוא גם מתאים לכל השימושים במטבח הביתי: טיגון, בישול ותיבול, ואף לשתיית שמן למטרות בריאותיות (או כחלק מדיאטה), ועיסוי הגוף באמצעות שמן זית.

שמן הזית של "קסם המדבר" הינו בדרגת האיכות הגבוהה ביותר – "כתית מעולה" – בעל רמת חמיצות נמוכה מאד.

כחלק מפעילות "קסם המדבר" כמפעל ישראלי היושב ברמת הנגב ודוגל בשמירת ערכי הסביבה, חנך המפעל שירות חדש לרגל השקת שמן הזית: "שמן זית מהחבית". בחנויות בהן נמכר שמן הזית של קסם המדבר יוצב מיכל בצורת חבית עם ברז מזיגה למילוי חוזר של בקבוקי שמן הזית של "קסם המדבר".
כל מי שקונה בקבוק שמן זית של "קסם המדבר", יוכל להגיע עם הבקבוק הריק למילוי חוזר ללא הגבלת פעמים, ולשלם רק את עלות שמן הזית בכל מילוי חוזר.

מחיר מומלץ לבקבוק שמן זית (750 מ"ל) – 49.90 ₪.
מחיר מומלץ לבקבוק (500 מ"ל) – 39.90 ₪.
(במילוי החוזר של הבקבוק משלמים 10 ₪ פחות ממחיר שמן הזית בבקבוק -(39.90 ₪ ל- 750 מ"ל ו- 29.90 ₪ ל- 500 מ"ל)

השמן כשר למהדרין בכל ימות השנה.

את שמן הזית של "קסם המדבר" ניתן להשיג בחנויות, בתי טבע ומעדניות ברחבי הארץ.
www.desertmagic.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר