חדש: מקפא yogo מופחת סוכר וקלוריות עם ממתיק אורגני – מתאים לחולי סכרת

מקפא ה- yogo מופחת הסוכר הינו על פי הגדרת התקן הישראלי מופחת קלוריות, מופחת פחמימות ודל שומן, ומכיל 68 קלוריות במאה גרם ו- 0.8% שומן. המוצר החדש, כמו כל מוצרי yogo, עשוי מחומרים טבעיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל

Yogo, רשת היוגורטריות, מציגה מוצר חדש שלדבריה הנו ובלעדי בישראל: yogo מופחת סוכר ומופחת קלוריות עם ממתיק אורגני, ומתאים לחולי סכרת.

מקפא ה- yogo מופחת הסוכר הינו על פי הגדרת התקן הישראלי מופחת קלוריות, מופחת פחמימות ודל שומן, ומכיל 68 קלוריות במאה גרם ו- 0.8% שומן. המוצר החדש, כמו כל מוצרי yogo, עשוי מחומרים טבעיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. כמו כן, בהתאם למדיניות האקולוגית של הרשת, הוא יוגש בכלי מתכלה, עשוי מקנה סוכר עם כפיות מתכלות ידידותיות לסביבה.

בחברה מסבירים כי ייחודו של המוצר בכך שלא נעשה שימוש בסוכר רגיל ולא בממתיק מלאכותי כנהוג במוצרים אחרים, אלא באגבה – ממתיק אורגני המשמש תחליף לסוכר, אשר כמו מקפא ה- yogo פותח גם הוא ע"י הרשת. האגבה היא קקטוס הגדל במקסיקו, שאינו מכיל את החומרים המזיקים שיש בתחליפי סוכר מלאכותיים, ללא חומרים כימיים, ויש לו אינדקס גליקמי נמוך.

רשת yogo מוכרת מוצרים מבוססי יוגורט כאשר מוצר הדגל של הרשת הוא מקפא היוגורט אשר פותח ע"י החברה, הפורמולה הייחודית של המוצר נחשב כסוד השמור ביותר בחברה. הרשת בפריסה ארצית ומוכרת מקפא יוגורט, משקאות ומוצרים מבוססי יוגורט. מייסדי הרשת – לירון כרמון, עמית לבנטר, ליסה מנדלסון ושירית קינן. הסניף הראשון הוקם בתל אביב בשדרות רוטשילד במרץ 2008. מוצרי היוגורט הנמכרים בסניפי yogo הינם נטולי כולסטרול, עשירים בסיבים תזונתיים וללא חומרים משמרים. כל מוצרי היוגורט הם פרי פיתוח של הרשת ומבוססים על רכיבים טבעיים ומגוון טעמים.

מחירים לצרכן: yogo מופחת סוכר בדומא למקפא yogo רגיל:
קטן: 16 ₪, בינוני: 21 ₪, גדול: 27 ₪, XL: ב- 59  ₪

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר