חדש: משקה אנרגיה בטעמים BLU CRANBERRY

בחברה אומרים כי BLU CRANBERRY מיישר קו עם הטרנד השולט בעולם המשקאות המקומי והבינלאומי, המציג מים בטעמים מיוחדים, וכי במבחני טעימה רבים שנעשו בטרם השקת המוצר בישראל, נתקבלו תגובות חיוביות למשקה החדש

BLU, משקה האנרגיה שנכנס לא מכבר לשוק הישראלי וזוכה להצלחה, מציג משקה חדש – BLU CRANBERRY – משקה אנרגיה בטעם חמוציות.

המשקה החדש מביא את תכונות המוצר BLU ומוסיף לו את טעם החמוציות, והוא מיועד למועדונים, פאבים וברים כטעם מועדף על צעירים בכל הקשור למשקאות המעורבבים עם אלכוהול, ובלי אלכוהול.

בחברה אומרים כי BLU CRANBERRY מיישר קו עם הטרנד השולט בעולם המשקאות המקומי והבינלאומי, המציג מים בטעמים מיוחדים, וכי במבחני טעימה רבים שנעשו בטרם השקת המוצר בישראל, נתקבלו תגובות חיוביות למשקה החדש.

BLU מוגדר כמשקה אנרגיה דור שלישי לא אלכוהולי המיועד לצעירים. כדי ליהנות מיתרונות BLU אין צורך למהול או לערבב אותו עם אלכוהול. מסיבה זו המשקה מתאים לצעירים מתחת לגיל 18 ולאנשים אשר צריכים או מעוניינים להישאר ערים שעות רבות כסטודנטים לקראת בחינות או נהגים.

BLU הושק בישראל בדצמבר 2008, ויש לו נתח שוק של של כ-35-30% לעומת XL אשר מחזיקים בנתח שוק מוערך של 45-50% (נתוני סטורנקסט).
בחברה מציינים כי נתוני סטורנקסט הינם על פי השוק המבורקד בלבד, המהווה 60% מכלל השוק ואינו כולל פיצוציות, מועדונים, ברים, פאבים, שם כוחו של BLU מאוד חזק לדברי החברה.

מחיר מומלץ לצרכן:7.99-5.99 ₪, כמו משקה BLU.

BLU CRANBERRY מופץ ברשתות השיווק, מועדונים וברים, חנויות הנוחות בתחנות הדלק, בפיצוציות, ומסעדות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר