חדש מתמר כנרת: סילאן בבקבוק לחיץ

הבקבוק מצויד בפקק אל-חזור שמונע טפטוף ונזילות, הוא נוח לשימוש ומתאים במיוחד לזיגוג של סילאן על פנקייק, גלידה, יוגורט, בבישול ואפיה כשהכמות הנדרשת אינה גדולה ועל גבי כריכים

תמר כנרת, יצרנית מוצרי תמרים וסילאן, מציגה סילאן בבקבוק לחיץ. הבקבוק מצויד בפקק אל-חזור שמונע טפטוף ונזילות, הוא נוח לשימוש ומתאים במיוחד לזיגוג של סילאן על פנקייק, גלידה, יוגורט, בבישול ואפיה כשהכמות הנדרשת אינה גדולה ועל גבי כריכים.

הסילאן הוא בעל מתיקות רבה ולכן ילדים אוהבים אותו והוא יכול להוות תחליף לממתיקים מלאכותיים. מרקמו של הסילאן נוזלי ביחס לדבש ולממרחים אחרים. הבקבוק הלחיץ מאפשר הזלפת הסילאן בכמות הרצויה ללא שימוש בכפית ובלי ללכלך את השולחן.

הסילאן מכיל מרכיבים בריאותיים רבים ובהם סידן, ברזל וויטמינים A,B,C. הוא מצטיין בכושר שימור טבעי כך שהוא יכול להישמר ללא קירור ולא צריך לחשוש פן יתקלקל.

אתי קולט, מנהלת השיווק של "תמר כנרת", מסרה שהיקף שוק הסילאן בישראל נאמד ב- 1500 טון בשנה והוא גדל בקצב של 15% בשנה. בשנים האחרונות התרחב ענף התמרים בישראל ויש פוטנציאל גידול עצום במוצרי התמרים והסילאן בשל המודעות ההולכת וגדלה לצריכת מזון בריא וטבעי.

מחיר הסילאן בבקבוק לחיץ של 650 גרם: 16 שקל.
המוצר בכשרות חתם סופר בני ברק.
מידע על מוצרי תמר כנרת ומתכונים מומלצים עם סילאן: www.tmarimplus.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר