חדש על מדף בקבוקי המים: water& – משקה מים בטעמים

water& הוא מותג משקאות חדש של מים מזוככים בטעמים, מועשרים במיצויי צמחים וויטמינים, שמציע לצרכן הישראלי שלוש תועלות: טעם, בריאות ופונקציונליות. בשלב זה יצאו לשוק שני משקאות של טעמים משולבים: נענע-ליים – משקה מרענן, ולואיזה-למון גראס – משקה מרגיע

water& הוא מותג משקאות חדש של מים מזוככים בטעמים, מועשרים במיצויי צמחים וויטמינים, שמציע לצרכן הישראלי שלוש תועלות: טעם, בריאות ופונקציונליות.
בשלב זה יצאו לשוק שני משקאות של טעמים משולבים: נענע-ליים – משקה מרענן, ולואיזה-למון גראס – משקה מרגיע.

המשקה הוא פיתוח ישראלי המציע מים מועשרים בוויטמינים, מבוסס על תמהיל של מים מזוככים (95%) מועשרים במיצויי צמחים וויטמינים, ולדברי הימרן נותן מענה לקהל הולך וגדל של צרכנים השומר על אורח חיים בריא ומאוזן.

פיתוח המותג לווה בשורה ארוכה של ניסויים, שכללו קבוצות מיקוד, בניהולו המקצועי של טכנולוג המזון ד"ר בני שטרים. לאחר שהוגדר הטעם הרצוי, במינונים הנכונים, נוספו למשקאות הוויטמינים ותמציות הצמחים בעלות ההשפעות הפונקציונליות.

water& משווק בבקבוקי פלסטיק של חצי ליטר עם סגירת פקק הרמטית. בשלב ראשון יופץ המשקה בכ-1,500 נקודות מכירה ברחבי הארץ, בהן פיצוציות, קיוסקים וחנויות נוחות ולאחר מכן תתרחב ההפצה גם לרשתות שיווק, בתי קפה ועוד. כמו כן ישווק המשקה במכונות האוטומטיות לממכר משקאות של חברת "אביגיאלי", הפרושות בכל רחבי הארץ.

water&fresh
משקה מרענן בטעם נענע-ליים, עם תוספת של תמצית ג'ינסנג ואשלגן וויטמינים c, e, b3, b5, b6 ו-b12.
ג'ינסנג – צמח ממריץ, מאזן לחץ דם, מחזק את המערכת החיסונית.
אשלגן- מסייע לשמירה על לחץ דם תקין, מונע תשישות, מאזן את כמות הנתרן בגוף.

Water&easy
משקה מרגיע בטעם לואיזה ולמון גראס, עם תוספת של תמצית רוזמרין, קמומיל, היביסקוס, לוונדר ופקעות ורדים ווויטמינים. b12ו- b6 ,b5, b3 ,e ,c
רוזמרין – צמח ממריץ, מעלה לחץ דם, יעיל בטיפול בחולשה, כאב ראש, כאב בטן ושפעת ומסייע ולשיפור הריכוז.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר