חוגגים 100 שנה לעיר בחטאים מתוקים עם קופסאות מעוצבות ומארזי תל אביב הקטנה

קונדיטוריית הבוטיק "חטאים מתוקים" בנווה צדק חוגגת 100 שנה לתל אביב, עם סדרת קופסאות פח במהדורה מוגבלת, המעוצבות בסימן "תל אביב מאז ועד היום", אותן ניתן למלא בעוגות ועוגיות

לרגל חגיגות ה- 100 לתל אביב יצרה קונדיטוריית הבוטיק "חטאים מתוקים" מנווה צדק סדרת קופסאות פח מעוצבות בהשראת הרוח התל אביבית. הקופסאות ימכרו בבוטיק בנפרד או כמארז מתנה עם עוגיות ועוגות של "חטאים מתוקים".

קופסאות הפח עוצבו ע"י "סטודיו טרמיקא" שיצרו סדרה של קופסאות פח המחולקת לארבעה נושאים וארבעה צבעים. הנושאים שנבחרו להופיע על גבי הקופסאות הם: נווה צדק, החלוצים, חולות לבנים ות"א יפו, שלכל אחד מהם קופסה בצבע אחר: צהוב, בורדו, חום או ירוק-אפור.

הקופסאות מעוטרות בתמונות ישנות מראשית ההתיישבות, המנציחות את תל אביב הישנה. הן עברו עיבוד מיוחד היוצר מראה של איור ומוצגות לצד טקסטים המספרים את תולדותיה של העיר. בין התמונות והסיפורים נעשה שימוש במוטיבים המזכירים אריחים ישנים של ת"א, איורים של מטבעות עתיקים, וילדים קטנים.

את קופסאות הפח המיוחדות של "חטאים מתוקים" ניתן לרכוש בנפרד או כמארז מתנה בשילוב עוגיות, עוגות, ממתקים ושאר מתוקים הנעשים בעבודת יד במקום.

קופסת פח: 40 ₪
מארז הכולל קופסת פח ושלושה מארזי עוגיות: 100 ₪

חטאים מתוקים
רח' שבזי 67 פינת יהושע התלמי 8, נווה צדק, תל אביב
טל. 03-5162708
www.2eat.co.il/Hataim

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר