חוות השוקולד גליתא מהכנרת פותחת סניף נוסף בקיבוץ צובה בהרי ירושלים

שטח הסניף החדש 300 מ"ר, והוא עוצב על ידי האדריכלית רות אלוש רייף שהנה מעצבת הבית של גליתא. העצוב מתייחס גם למבנה המקורי ששימש בעבר כלול וכנגריה, וגם לעכשוויות, ולשפת העיצוב של גליתא

גליתא, חוות השוקולד השוכנת בקיבוץ דגניה ב', פותחת חוות שוקולד נוספת במרחבי קיבוץ צובה  שבהרי יהודה,ובסמוך לאתר קיפצובה.

שטח הסניף החדש 300 מ"ר, והוא עוצב על ידי האדריכלית רות אלוש רייף שהנה מעצבת הבית של גליתא. העצוב מתייחס גם למבנה המקורי ששימש בעבר כלול וכנגריה, וגם לעכשוויות, ולשפת העיצוב של גליתא. 

גלית אלפרט, בעלת גליתא, אומרת: "אחרי שבע שנים של קהל אוהד ומאות אלפי מבקרים בחווה בדגניה ב' הרגשנו שהגיע הזמן שלנו להביא את הבשורה של גליתא באופן נגיש גם לתושבי מרכז הארץ. בחנו מספר רב של אפשרויות, והחלטנו על הענקת הזיכיון לקיבוץ צובה, תוך שמירה על ערך היסוד של גליתא שהוא להמתיק לאנשים את החיים , ולו לרגע".

החווה בצובה תציע את כל מגוון החוויות שמציעה החווה בדגניה: מרכז סדנאות, סרט המספר את סיפור השוקולד, חנות המפעל ובה כל מוצרי המותג, בר שוקולד עם מנות מתוקות וגלידות שוקולד תוצרת הבית.

השוקולטיירית גלית אלפרט, אשר למדה בבלגיה שלוש שנים לימודי שוקולטייר, מציעה למבקר בה מכלול מתוק של חוויות, טעמים וחושים מעולם השוקולד.
השוקולד של "גליתא" מבוסס על חומרי גלם איכותיים, עם שילוב של טעמים מחו"ל וטעמי הבית, פרי יצירתה של בעלת הבית. החווה מאפשרת למבקרים בה חוויה אישית ומיוחדת הקשורה לעולמו המופלא של השוקולד, ליהנות, ליצור ולהיות שותפים לתהליך הכנת מגוון עשיר של מוצרי שוקולד: פרלינים בכמה טכניקות, טראפל'ס, מיני קרמבו, לוליפופים בצורות שונות, אצבעות שוקולד ממולאות.

גליתא – חוות השוקולד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר