חורף איטלקי בטיב טעם: פסטה פאגאני ופרמג'נו וירג'ילו

בטיב טעם אומרים כי בניגוד לדעה הרווחת בציבור לפיה כל הפסטות זהות; שני פקטורים מרכזיים משפיעים על איכות הפסטה בבחינת המרקם הסופי והצבע הזהוב – טכנולוגיית הייצור ורמת חומרי הגלם בהם משתמשים

רשת טיב טעם מציעה החורף פסטה איטלקית איכותית בייבוא בלעדי של הרשת ממפעל "פאגאני" (PAGANI) מהבולטים באיטליה לייצור פסטה לשוק המקומי והעולמי.

ניתן להשיג בארץ ארבעה סוגים שונים של פסטה זו באריזת 500 גרם: פרפלה, פנה רגטה, טורטליני וספגטי, במחיר היכרות של 5 ש"ח בכל סניפי רשת טיב טעם.

פסטה פאגאני מיוצרת על פי התקן האיטלקי לפיו חומרי הגלם המשמשים לייצור פסטה חייבים להכיל סמולינה מחיטת דורום ומים, תוך הקפדה על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתהליכי הייבוש והייצור.
בטיב טעם אומרים כי בניגוד לדעה הרווחת בציבור לפיה כל הפסטות זהות; שני פקטורים מרכזיים משפיעים על איכות הפסטה בבחינת המרקם הסופי והצבע הזהוב – טכנולוגיית הייצור ורמת חומרי הגלם בהם משתמשים.

עוד מייבאת טיב טעם גבינת פרמזן (פרמג'נו, באיטלקית עסיסית)אמיתית של חברת "וירג'יליו" – מתאימה למנות הפסטה השונות, למאפים ותוספות. הגבינה מוצעת בכל סניפי הרשת של טיב טעם ברחבי הארץ.

גבינת הפרמזן המקורית מיוצרת באזור אחד בלבד בעולם – חבל אמיליה רומנה שבאיטליה. שמה המקורי של הגבינה – פארמאגי'אנו – הנו שילוב השמות של שתי הערים המרכזיות בחבל ארץ זה: "פארמה" ו"ראגי'ו". ייצור גבינת הפרמזן נמצא תחת פיקוח מחמיר של משרד הבריאות האיטלקי, וזוכה לחותמת מיוחדת "פארמאגי'אנו רג'יאנו" המבטיח את האיכות והאותנטיות של הגבינות.
מחיר לאריזת 100 גרם: 16.50 ש"ח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר