חידון מדעי לקיץ על אריזות חלב תנובה

תנובה ומכון דוידסון לחינוך מדעי, הזרוע החינוכית של מכון וייצמן למדע, יוצאים במהלך משותף שנועד לחבר למדע, ולהנגיש מדע בקרב ילדים ונוער. במסגרת שיתוף הפעולה, תושק מהדורה מוגבלת של אריזות חלב תנובה

תנובה ומכון דוידסון לחינוך מדעי, הזרוע החינוכית של מכון וייצמן למדע, יוצאים במהלך משותף שנועד לחבר למדע, ולהנגיש מדע בקרב ילדים ונוער. 

 

במסגרת שיתוף הפעולה, תושק מהדורה מוגבלת של אריזות חלב תנובה (ליטר אחד 3% בכשרות רגילה ומהדרין, וליטר וחצי 3% בכשרות רגילה), כשעל האריזות חידות מעולם המדע הלקוחות מאפליקציית 'המוח' הפופולארית והמצליחה שהושקה על ידי מכון דוידסון לחינוך מדעי לפני כשנה, וצברה עד כה כחצי מיליון הורדות.

בתנובה אומרים כי מדובר בפעילות מעשירה ומהנה, במיוחד לחודשי הקיץ, המזמינה את כל המשפחה להשתתף בתחרות חידות מדעיותנושאת פרסים.
פותרי החידות מוזמנים לשלוח את תשובותיהם בהודעת SMS למספר המופיע בצד האריזה. 

הפותרים יקבלו בהודעה חוזרת קישור שמוביל לאפליקציה ובה 10 חידות מתחומי מדע שונים. יהיה עליהם לענות על החידות ולצבור נקודות, כאשר המטרה להשיב על כולן נכונה במהירות הגבוהה ביותר. האפליקציה מבוססת על שילוב של פלטפורמה חדשנית ועדכנית, חווית משתמש ברמה גבוהה, ותוכן עשיר.

בפעילות, שתתקיים במשך חודש ימים, יזכו מאות משיבים נכונה בשובר לסל מוצרי תנובה וכרטיס כניסה משפחתי לתערוכת הקיץ החדשה של מכון דוידסון במוזיאון גן המדע "סודות הים"- תערוכה אינטראקטיבית וחווייתית לכל המשפחה המציעה מבט מעמיק אל העולם התת-ימי, הצצה אל הסודות השמורים שעל קרקעית הים ותגליות מדעיות.

לאפליקציית המוח

למידע נוסף על התערוכה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר