חידושים במחלבת יעקבס: יוגורט עזים ויוגורט כבשים בתוספת ביו יחד עם לוגו ואריזות חדשות

היוגורטים החדשים מיוצרים ממרכיבים טבעיים ללא חומרים משמרים, מועשרים בסיבים תזונתיים, בחיידקי יוגורט מסורתי, ובחיידקי אסידופילוס המסייעים בשיפור תהליך העיכול ובחיזוק ההגנה החיסונית של הגוף

מחלבת יעקבס מכפר הרא"ה מציגה שני יוגורטים חדשים שמתווספים למשפחת היוגורטים בטעמים של המחלבה: יוגורט ביו טבעי מחלב עיזים ויוגורט ביו טבעי מחלב כבשים:
היוגורטים החדשים מיוצרים ממרכיבים טבעיים ללא חומרים משמרים, מועשרים בסיבים תזונתיים, בחיידקי יוגורט מסורתי, ובחיידקי אסידופילוס המסייעים בשיפור תהליך העיכול ובחיזוק ההגנה החיסונית של הגוף.

יוגורט ביו טבעי מחלב עיזים – מכיל 3 אחוזי שומן. משווק בבקבוק חצי ליטר. היוגורט בעל מרקם חלק ומתאפיין בטעם חמצמץ האופייני לחלב עיזים.
יוגורט ביו טבעי מחלב כבשים – מכיל 5 אחוזי שומן. משווק במיכל של 350 מ"ל. היוגורט בעל מרקם סמיך וטעם עשיר ומלא. מתאים להגשה בתוספת פירות וגרנולה.

את היוגורטים החדשים ניתן להשיג ברשתות שופרסל, הריבוע הכחול, טיב טעם, מעדניות המובחרות ובחנות המחלבה שבכפר הרא"ה.
מחיר מומלץ לצרכן של יוגורט כבשים ועיזים: 15 ₪.

היוגורטים החדשים משווקים באריזות החדשות ומתווספים למהלך של מיצוב תקשורתי של המחלבה. לוגו המחלבה עוצב כחותמת של איכות המעידה על טיבם של המוצרים ומופיע כאלמנט מוביל בכל השפה הגראפית וקו האריזות החדש.
הלוגו החדש מבטא קשר לאדמה, לכפר ולשורשים ארץ ישראליים ומבוסס על סיפור המחלבה והמשפחה. תדמית המחלבה מאופיינת בצבעי חום ותכלת, ומשדרת פשטות, איכות וטבעיות.
תמונתו של סבא יעקבס, שהופיעה בעבר בלוגו ועל האריזות, ממשיכה לככב על האריזות והמדבקות, והינה אבן יסוד בתפיסה העיצובית.

ערן ואסף יעקבס, מנכ"לים והבעלים של המחלבה, מסבירים כי המיתוג מחדש נעשה כחלק ממהלך אשר נועד למצב את משק יעקבס כמותג מוביל בתחום גבינות הבוטיק.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר