חידוש באכול ושאטו: מערכת תגובות גולשים

חידוש באתר "אכול ושאטו": מערכת תגובות המאפשרת לכם, הגולשים והקוראים, להביע את דעתכם באופן פשוט ונוח: לספר על חווייתכם במסעדה שסוקרה, להסכים עם מבקר שנהנה מיין טוב, ולשתף את שאר הגולשים בניסיוכם עם אחד מיותר מ- 4,700 המתכונים באתר

חידוש באתר "אכול ושאטו": מערכת תגובות המאפשרת לכם, הגולשים והקוראים, להביע את דעתכם באופן פשוט ונוח: לספר על חווייתכם במסעדה שסוקרה, להסכים עם מבקר שנהנה מיין טוב, ולשתף את שאר הגולשים בניסיוכם עם אחד מלמעלה מ- 4,700 המתכונים באתר.

בנוסף יוכל מעתה צוות הכותבים, ביניהם דני רובין, שחר בן-פורת, רענן רוגל, שוש ואילן זוסמן, נתלי דמרי-רוגל ואחרים – לנהל דיאלוג פתוח ופומבי עם קהל הקוראים, לענות על שאלות שנוגעות לכתבות, ולהרחיב בדיבור גם לאחר שפורסמה הכתבה.

מאחורי מערכת התגובות עומדת חברת "פנאיקס", המתמחה בתוספות לאתרי תוכן. החברה, שהסיסמה שלה היא "נותנים לאנשים לדבר", פיתחה את מערכת התגובות במשך כשלוש שנים, והתוצאה היא מערכת התגובות המתקדמת ביותר הקיימת היום בעולם. לחברה מאות לקוחות, וקצב הצמיחה רק הולך גדל. למרות הטכנולוגיה המתקדמת, מערכת פנאיקס מוצעת גם בחינם, וקל ופשוט לשלבה בכל אתר.

על שיתוף-הפעולה המוצלח אומרים מנכ"לי פנאיקס, עמית מונבז ועמית כשר: "השילוב בין 'אכול ושאטו' ו'פנאיקס' הוא שילוב מנצח. בדרך-כלל, כשאנחנו במסעדה טובה או בבר יין איכותי, אנחנו שם לא רק בשביל האוכל, אלא גם ובעיקר בשביל החברה – לחלוק את ההנאה עם מישהו אחר, לשוחח. עתה חוויית הגורמה שמספקת קריאת 'אכול ושאטו' הינה שלמה יותר".

רענן (רני) רוגל, העורך הראשי של אכול ושאטו, אומר: "התלבטנו מאז עליית אכול ושאטו לאוויר לפני למעלה מחמש שנים, אם לאפשר תגובות גולשים, מעבר לשני הפורומים אותם אנו מפעילים. התרשמנו מאוד מהמערכת של פנאיקס והחלטנו ליישם אותה. מתוך אמון בגולשים, בשלב זה המערכת פועלת כך שתגובות הנשלחות עולות באופן אוטומטי, ולאנשי המערכת אופציית מחיקה של תגובות לא הולמות באופן בוטה או פרסומיות. אנו מקווים שנוכל להמשיך באופן התנהלות זה, ולא נצטרך להפעיל מנגנון השהייה לצורך אישור כל תגובה בטרם פרסומה".

צילום: דני רובין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר