חידוש ישראלי עולמי: דיאט ספרייט אקסטרה למון

לאור ההצלחה של ספרייט אקסטרה למון בקיץ 2009, ובעקבות פנייות רבות של צרכנים, הוחלט בחברת קוקה-קולה ישראל להשיק את גרסת הדיאט של ספרייט אקסטרה למון בקיץ 2010

לאור ההצלחה של ספרייט אקסטרה למון בקיץ 2009, ובעקבות פנייות רבות של צרכנים, הוחלט בחברת קוקה-קולה ישראל להשיק את גרסת הדיאט של ספרייט אקסטרה למון בקיץ 2010. המשקה, פרי פיתוח ישראלי, מחזק את טעם הלימון בדיאט ספרייט, וישווק במהדורת קיץ מיוחדת בפחיות דקות בעיצוב ייחודי. חברת קוקה-קולה העולמית היתה שותפה לתהליך הייצור של ספרייט אקסטרה לימון, ובוחנת את החדרתו גם למדינות נוספות בעולם.

ועוד חידוש ממותג ספרייט: מתחם רעננות נודד עם אטרקציות ייחודיות, בו ניתן יהיה למצוא מפלט מהחום הכבד ברוח הרעננות של ספרייט.
המתחם המקורה יציע בריכה עם מקפצה מקורית, מוסיקה מרעננת, תחרויות ומשחקים נושאי פרסים, משחקים אינטראקטיביים, כסאות נוח, שמשיות, טעימות מהמהדורה המיוחדת של ספרייט אקסטרה לימון ועוד הרבה הפתעות מרעננות.המתחם, ינדוד ברחבי הארץ והכניסה אליו – חופשית.

אחת האטרקציות במתחם הינה הבריכה של ספרייט ובתוכה "לימונים". על כל לימון יש אות. המתרעננים במתחם יוזמנו לקפוץ לבריכה ולאסוף ממנה לימונים המרכיבים מילים ברוח המותג. כל מי שיצליח לעמוד במשימה בזמן שהוקצב, יזכה בפרס (מתנות מדליקות לים). המהיר ביותר שיצליח לעמוד במשימת איסוף הלימונים (בכל ימי הפעילות) יזכה בחופשה זוגית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר