חכמי המישנה וההיי-טק נפגשים ב"בליקר" במשגב

המסעדה, הממוקמת בפינה הדרום מזרחית של המול וצופה אל בקעת סכנין והרכס המוביל לישוב הררית, היא העתק כמעט מדויק של אחותה במרינה בהרצליה. מחוץ למסעדה יש דק (מרפסת) ממנו אפשר לצפות על האזור

תרדיון הוא אזור תעשייה מתקדם, אחד מתוך שניים בגוש שגב, הנקרא על שם התנא חנינא בן תרדיון שגר בבקעת סכנין הסמוכה.
ב"מול משגב" נפתחה בימים אלה מסעדת בליקר היוקרתית בהשקעה של כ- 3.5 מיליון ₪, ע"י המסעדן הוותיק דני כץ בשיתוף חברת "תורג".
אלה חנכו את המסעדה באירוע חגיגי בו הופיעה הזמרת מיקה קרני, תושבת אמירים, לצד בר טעימות עשיר.

"בליקר", הפועלת גם במרינה בהרצליה, ממצבת עצמה כיום כאחת מרשתות ההסעדה המבטיחות בארץ, עם הקונספט החדשני של המטבח המודרני המשולב בעיצוב אווירה, והיזם דני כץ אומר כי הוא מאמין בגליל בכלל וב"מול משגב" בפרט כמרכז תיירותי מתפתח.

אזור התעשיה תרדיון ממוקם בפגישת הכבישים 784 ו- 805, בלב הגליל התחתון המערבי.
כאמור המסעדה היא חלק מקניון (זה ה- Mall של מול משגב), שאירוע ההשקה נוצל כדי להפיץ את הימצאותו באזור, ולמשוך משקיעים פוטנציאליים בחנויות המול.

את המסעדה תכנן משרד הארכיטקטים "ארק סטודיו" מחיפה, והיא מחליפה צבעים כזיקית תוך התאמה לכל שעות היום, כשבבקרים היא מתפקדת כבית קפה-מסעדה; בצהריים כמסעדה עסקית עם תפריט עשיר ומגוון; ובערב מתחלפת האווירה לאינטימית יותר, יחד עם התפריט, התאורה, המוסיקה ובר המשקאות העשיר. הבליקר תאפשר גם קיום אירועי שמחות סגורים לקהל של עד 300 איש.
המסעדה, הממוקמת בפינה הדרום מזרחית של המול וצופה אל בקעת סכנין והרכס המוביל לישוב הררית, היא העתק כמעט מדויק של אחותה במרינה בהרצליה. מחוץ למסעדה יש דק (מרפסת) ממנו אפשר לצפות על האזור.

אין ספק שאזור שגב וכרמיאל, המהווים מרכז תעשייה מתקדמת, צמאים (ורעבים) למסעדה בה אפשר לארח אנשי עסקים בשעות היום, ולבלות עם אוכל טוב בערבים ובסופי שבוע.
דני כץ הוא בעל רקורד עשיר ומוצלח בהקמה ותפעול מסעדות ובתי קפה בארץ, בהם: בית קפה "הבנק" המיתולוגי במרכז הכרמל בחיפה, ה"גרנד קפה" בגרנד קניון בחיפה, ה"לוקה" בקניון "ארנה" בהרצליה, "הזקן והים" ב"סיטי סנטר" בחיפה.

כץ שכר 250 מ"ר נוספים ב"מול משגב", בהם יקים בהמשך מסעדה שתפעל כדיינר בשירות עצמי, ובסך הכל יפעיל במקום שטח של 750 מ"ר.

אין ספק שהוא מאמין בפוטנציאל הגליל כהשקעה כדאית במרכז תיירותי מתפתח, ואומר כי המרכז המסחרי הראשון במשגב ובליקר ימשכו את התושבים של גוש שגב וכרמיאל, תושבי הסביבה הקרובה מהקריות, רמת ישי, קריית טיבעון, עמק יזרעאל ומטה אשר; והן את תיירי שישי-שבת הרבים הפוקדים את הגליל ומשגב בסופי שבוע וחגים.

מסעדת ה"בליקר", תהיה פתוחה לאורך כל שעות היממה, וכץ אומר כי למרות היוקרתיות וההשקעה, המחירים לסועדים שווים לכל נפש.


בליקר
מול משגב
אזור תעשייה תרדיון
טל. 04-9991234

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר