חצר כנרת יוצאת בקמפיין לחג הפסח: "סילאן – ככה מבשלים המבינים"

מסע הפרסום פונה למי שמתכננים בימים אלו את ארוחות החג. כחלק מהקמפיין הוקם אתר אינטרנט מיוחד שמוקדש לסילאן

יצרנית מוצרי התמרים חצר כנרת יוצאת בקמפיין לקראת חג הפסח, תחת הכותרת: "סילאן – ככה מבשלים המבינים". את הקמפיין מוביל משרד רגב קוויצקי והוא יכלול פרסום ברדיו ובאתרי אינטרנט.

מסע הפרסום פונה למי שמתכננים בימים אלו את ארוחות החג. כחלק מהקמפיין הוקם אתר אינטרנט מיוחד שמוקדש לסילאן ובו מידע על מקור הסילאן, מתכונים מומלצים לחג, אפשרויות לרענון סלטים בסילאן ומתכון לחרוסת. כמו כן, תערך כחלק מהקמפיין תחרות מתכונים עם סילאן באתר תפוז.
כתובת האתר שיעלה עם תחילת הקמפיין: www.tamarkineret.co.il

אתי קולט, מנהלת השיווק של חצר כנרת, אמרה שעל אף שהסילאן – דבש התמרים – הוא אחד ממוצרי המזון הוותיקים במזרח התיכון ונמצא בשימוש כבר אלפי שנים, הוא נחשב כחדש במטבח הישראלי המודרני. בשנים האחרונות התרחב השימוש בסילאן בבישול, אולם עדיין יש פוטנציאל רב לגידול בצריכת הסילאן כתחליף בריא לסוכר וממתיקים אחרים, בקרב מי שעדיין אינם מכירים לעומק את סגולותיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר