חשוב לפורים: משלוחי מנות שארזו ילדי ביה"ס לאוטיסטים תשמע

משלוחי המנות הוכנו על-ידי הילדים האוטיסטים הלומדים ב"תשמע". רכישת אריזות מוכנות של משלוחי מנות תאפשר לנותן ולמקבל להביע הזדהות עם הילדים המיוחדים, ולסייע לילדים אלו להמשיך להתחנך ולקבל טיפול מתאים במסגרת "תשמע"

"תשמע", בית הספר ומרכז לילדים אוטיסטים, מציע אריזות מוכנות של משלוח מנות, אותן ניתן לרכוש במחיר מוזל. כל ההכנסות למען הילדים האוטיסטים.

משלוחי המנות הוכנו על-ידי הילדים האוטיסטים הלומדים ב"תשמע". רכישת אריזות מוכנות של משלוחי מנות תאפשר לנותן ולמקבל להביע הזדהות עם הילדים המיוחדים, ולסייע לילדים אלו להמשיך להתחנך ולקבל טיפול מתאים במסגרת "תשמע".
משלוחי המנות עוצבו על-ידי צוות בית הספר, ומכילים חטיפים וממתקים. על משלוחי המנות הוטבע: "מילדי תשמע, באהבה".

מחיר ארבע אריזות משלוח מנות: 100 שקל. תינתן הנחה על רכישת כמות גדולה של אריזות.
לרכישת מארזי משלוחי מנות: טל. 02-6483042, 
[email protected].

בית הספר לילדים אוטיסטיים "תשמע" הוקם לפני שמונה שנים בירושלים, ומנוהל על ידי משה ויינשטיין. באמצעות צוות מקצועי ומסור של אנשי המקצוע הטובים ביותר בחינוך המיוחד, מטופלים עשרות הילדים האוטיסטיים בשיטות המתקדמות ביותר, ועל ידי כך משפרים את מצבם ואת יחסם אל הסובב אותם, ואף מגדילים את סיכוייהם להשתלב במקומות לימוד רגילים.
לצד בית הספר פועל גם מרכז הדרכה מיוחד להורים לילדים אוטיסטם, וכן מכון הדרכה למורות בשיטת ABA. בימי הקיץ והחגים מתקיימים במסגרת ביה"ס קייטנות ונופשונים, מועדונית לשעות הערב, וכן מתבצע חינוך קהילתי בנושא אוטיזם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר