טובורג בסדרת הופעות UNPLUGGED ברחבי הארץ עם יזהר אשדות, חמי רודנר וזמרים צעירים

המהלך בהשקעה כספית של כ-800,000 ₪. המופעים של טובורג בישראל ממשיכים את המגמה העולמית של החברה, אשר מעניקה חסות לפסטיבל הרוק הגדול בעולם "רוסקילדה"

מותג טובורג ממשיך למנף את החיבור למוזיקה ישראלית, ויוצא עם סדרה של כ- 20 הופעות אנפלגד בהשקעה כוללת של כ-800,000 ₪, אשר יציגו את הקונספט המוסיקלי של חיבור אומן מוביל עם אומנים צעירים.

האומנים אשר נבחרו להציג השנה את הקונספט הם יזהר אשדות וחמי רודנר, כאשר כל אחד מהם יארח הרכב צעיר וייחודי של אומנים שבבסיסו יעמוד זמר מוביל, זמר מתחיל וזמרת חדשה. יזהר אשדות יופיע עם פיטר רוט ושרה. חמי רודנר יופיע עם יוני בלוך ואביגייל רוז במופע אקוסטי.
ההופעות תתקיימנה בבארים בכל רחבי הארץ, ותהיינה פתוחות לקהל הרחב ללא עלות כספית מתוך כוונה להציע לקהל חוויה מוסיקלית.

נירית מיטל, מנהלת מותג טובורג, אומרת: "בשנה שעברה הובלנו קונספט ייחודי שזכה להצלחה רבה עם האומנים פאבלו רוזנברג ודודי לוי. השנה ניתן דגש לשילובים של זמרים מובילים לצד אומנים צעירים ומבטיחים שנבחרו על ידי יזהר אשדות וחמי רודנר. החוויה שטובורג תעניק בסבב הנוכחי ללקוחותיה ייחודית, וההופעות יינתנו בחינם.
המופעים של טובורג בישראל ממשיכים את המגמה העולמית של טובורג, אשר מעניקה חסות לפסטיבל הרוק הגדול בעולם "רוסקילדה" הנערך מדי קיץ בדנמרק. לפסטיבל זה מגיעים צעירים מרחבי אירופה, וכל הכנסותיו נתרמות".

יזהר אשדות אומר:"הסיבוב הזה לוקח אותנו למקומות שלא הופענו בהם לפני כן, ושלא יכלו להרשות לעצמם מופעים מסוג זה אלמלא התמיכה. המוסיקה הישראלית זקוקה לשיתופי פעולה מסוג זה, ואני מברך על כך".
חמי רודנר אומר: "אני חושב שזה נפלא שטובורג נותנים במה כזאת לאומנים צעירים. במיוחד בישראל, כל פיסת חשיפה היא קריטית".

טובורג הינה ממותגי הבירה המובילים בעולם, ונמכרת בלמעלה משמונים מדינות. בארץ הפכה טובורג להיות מותג הבירה הבינלאומי השלישי בגודלו במכירות, עם נתח שוק של כ- 12%.
מותג טובורג כולל שני מוצרים:
· Tuborg Green – בירת לאגר בהירה, 4.6% אלכוהול.
· Tuborg Red – בירת לאגר כהה, 5.2% אלכוהול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר