מותג בירה טובורג משיק בימים אלה סדרה של כ- 30 הופעות מוזיקה אנפלגד, בהשקעה כוללת של כחצי מיליון ₪ אשר יציגו את הקונספט המוסיקלי של המותג לשנת 2006.
האמנים אשר נבחרו להציג את הקונספט הם פאבלו רוזנברג ודודי לוי שנבחרו בשל התאמתם למופע אקוסטיואינטימי. ההופעות תתקיימנה במקומות שונים ברחבי הארץ בברים ובפאבים, ותהיינה פתוחות לקהל הרחב ללא תשלום, מתוך כוונה להציע לקהל חוויה מוסיקלית.
המופעים של טובורג בישראל ממשיכים את המגמה העולמית של טובורג אשר מעניקה חסות לפסטיבל הרוק הגדול בעולם "רוסקילדה" הנערך מדי קיץ בדנמרק, ואשר כל הכנסותיו נתרמות למטרות נעלות ואליו מגיעים צעירים מרחבי אירופה כולה.
טובורג הינה ממותגי הבירה המובילים בעולם ונמכרת בלמעלה משמונים מדינות.
בארץ הפכה טובורג להיות מותג הבירה השלישי במכירות עם נתח שוק של 12%.