טיב טעם מחלקת את המבצעים על פני השבוע

בימי ראשון ושני יוכלו הקונים ליהנות מירקות ופירות במחירים נמוכים, בימי שלישי ורביעי יתקיימו מבצעים במעדניות, ובסוף השבוע פסטיבל של מבצעים ומתנות

רשת טיב טעם יוצאת במהלך שיווקי שיאפשר ללקוחות קנייה ממוקדת, זולה ומהנה. במסגרת המהלך השיווקי יחולק השבוע לשלושה, כאשר כל חלק מאופיין במוצרים במחירים תחרותיים.

הרשת מזמינה את הציבור לבוא וליהנות מהמבצעים המשתלמים, המחלקות הטריות של הגבינות, הדגים, הנקניקים, הבשרים, פירות הים המאפים והלחמים. מגוון היינות וחוויית קניה.

בימי ראשון ושני ניתן יהיה לקנות בסניפי הרשת מגוון ירקות ופירות במחירים שלטענת טיב טעם נמוכים אפילו מאלה של השווקים הפתוחים. בנוסף, כל מי שירכוש ברשת סל קניות העולה על 100 ₪, יוכל לרכוש מגוון ירקות ופירות ב-1.99 ₪ לק"ג.

בימים ג'-ד' מציעה טיב טעם מבצעים מיוחדים על מוצרי האיכות במעדניות הגבינות, הנקניקים, הבשרים הטריים. יש גם הנחות גדולות על דגים ופירות ים.
לדוגמא: ק"ג מולים טריים ב-49.90 ₪, שתי שקיות קוקטייל פירות ים או קלמארי ב-100 ₪, דג בס טרי ב-39.90 לק"ג, ופילה קאט פיש ב-38.90 ₪ לק"ג.
גם לחובבי הבשר יש ה לקנות בטיב טעם: עוף שלם טרי ב-9.90 ₪ לק"ג, כרעי עוף ב-14.90 ₪ לק"ג, שיפודי פרגיות קפוא 3 ק"ג ב-100 ₪, ועוד.

החגיגה נמשכת גם בסוף השבוע (חמישי-שישי-שבת) עם מגוון מוצרים במחיר של 10 ₪ בלבד: 3 בקבוקי קריסטל 2 ליטר, 2 יחידות מנה חמה, 3 שקיות ביסלי, 5 שקיות פסטה 500 גרם, ופיצה זוגלובק.
מבצעים של 1+1: יין לריינס אדום, חרדל דיז'ון, מלפפונים חמוצים של שטראוס ועוד; וכן מגוון מוצרים במבצע קנה אחד וקבל את השני בחצי מחיר: כלים חד פעמיים, פחם ומנגלים, קוטלי חרקים, ועוד.

המבצעים ישתנו בכל שבועיים על פי המחלקות: בימי א'-ב' במחלקת הירקות והפרות; ג'-ד' במעדניות; ה'-ו'-שבת בשאר המחלקות.

המבצע הנוכחי בין התאריכים 15.7-1.7 בסניפי טיב טעם:
קריות, סגולה, נתניה, ראשל"צ מזרח, אשדוד, באר שבע, הרצליה, ורעננה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר