טייכר וזרחוביץ' מדבבים קמפיין פרסום קולינרי של "מאסטר שף" למיונז

המותג הקולינרי "מאסטר שף" העלה בטלוויזיה ובדיגיטל, קמפיין פרסום בהשקעה מדווחת של כ- 2,500,000 ₪. הסיבה לקמפיין: השקת המיונז ההולנדי של "מאסטר שף"

המותג הקולינרי "מאסטר שף" העלה בטלוויזיה ובדיגיטל, קמפיין פרסום בהשקעה מדווחת של כ- 2,500,000 ₪. הסיבה לקמפיין: השקת המיונז ההולנדי של "מאסטר שף". 

תסריטאי הסרטון אסף שלמון, והבמאי יונתן גורפינקל, שניהם יוצרים בצוות "ארץ נהדרת", יצרו סרטון משעשע תוך שימוש בבובות ומונולוגים קומיים, וגייסו לדיבוב הדמויות הראשיות את ערן זרחוביץ' ושרון טייכר – שותפים להנחיית תכנית רדיו המשודרת עתה ב- 102 וקודם בגל"צ.

הקמפיין מספר על בובת-הברבי-אדל (בדיבובו של זרחוביץ'), שהשתתפה בסרטון תערובות "לחם הבית" של מאסטר שף. אדל היא אשת קריירה עסוקה, המגלה כי גיסה אהרל'ה (בדיבובו של טייכר) "חיסל" לה את צנצנת המיונז ההולנדי, וכעת היא לא יכולה לאכול את הכריך שהכינה, ולזה מתלווים מטבעות לשון של אדל, כמו "טעים צרחות".

לצפייה בסרטון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר