טמפו בקמפיין קיץ לפפסי מקס ב- 3 מיליון ש"ח: "מקסימום טעם"

"טמפו" עלתה בקמפיין קיץ לפפסי מקס בהיקף כספי של 3 מיליון שקלים.
על הקמפיין אחראי משרד הפרסום גיתם BBDO, והוא כולל סרטון באורך של 20 שניות בערוצים 2, 10 ו-24 וקמפיין אינטרנט.

בשלב ראשון עלה קמפיין תדמיתי המדגיש את הטעם של פפסי מקס בהתאם לסיסמה המלווה את הקמפיין: "מקסימום טעם". הטעם מודגש באמצעות טיפות פפסי מקס המצטברות ויוצרות פחית פפסי מקס מלאה, כאשר מד טעם עולה ככל שהטיפות מתרבות וממחיש את מקסימום הטעם שפחית פפסי מקס מציעה.

השלב השני של הקמפיין מלווה את מבצע הקיץ של פפסי מקס, במסגרתו ברכישת בקבוק פפסי מקס 1.5 ליטר, ופחיות ניתן להגריל בכל יום מקרר 3 מכונות פחיות מיני של פפסי מקס. המקרר של פפסי מקס הינו מיני מכונת פחיות שתייה. המבצע עד 31 ביולי.


קרדיטים:
גיתם

סמנכ"ל קריאייטיב – גיא בר
מנהל קריאייטיב – יגאל חזן
צוות קריאייטיב:
קופי – אוראל ביתן
ארט – אלינה אורצקי
מנהלת BBDO SOHO – עדי כהן סברוב
סופרוויזר – קרן בכר אמיתי
פלנינג – טימור הררי
תקציבאי – רעיה אריאל
מפיקה – קארין סבג
מנהלת הפקה – ליאת משה
מנהלת לקוחות מדיה – ליאת בקייר
חברת הפקה: high speed
בית פוסט: JCS















היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה