טמפו בשיתוף פעולה עם רשת FOX: תלושי קנייה לרשת בתוך מארזי שישיות פפסי מקס ומותגיו

בנוסף תעלה פפסי מקס יחד עם רשת FOX בקמפיין תדמית בהיקף של כ-2 מיליון ש"ח ₪

עם תחילת 2007 חוזרת טמפו להשקיע במותג המוביל שלה בתחום הקולה – פפסי מקס.
לפפסי מקס נתח שוק של 18% משוק משקאות בדיאטים השחורים (לפי נתוני נילסן).
בשת"פ שיווקי מתקיים מבצע במסגרתו ניתן יהיה למצוא תווי קניה לרכישה באחת מ– 164 חנויות רשת FOX על ארבעת מותגיה: נשים, גברים, ילדים ובייבי.
התווים בשווי כולל של 700,000 ₪ ובסכומי קנייה הנעים בין 30 ₪ עד 10,000 ₪.
בנוסף תעלה פפסי מקס יחד עם רשת FOX בקמפיין תדמית
בהיקף של כ-2 מיליון ש"ח ₪

מטרת המבצע גם לפנות לקהל צעיר הבוחר לשתות משקאות דיאט, וגם להתחבר לעולם הטרנדי והאופנתי של הצעירים.
טמפו מחדירה את פפסי מקס בערוצי שיווק שונים, כמו הצבת פחיות פפסי מקס על מכוניות נוסעות, ועוד.

חברת טמפו היא חברת הבירות המובילה בישראל וחברת המשקאות השנייה בגודלה בישראל. היקף מכירותיה השנתי נאמד בכ-750 מיליון ₪ בשנה, והיא משווקת מותגים כמו בירה מכבי, גולדסטאר, היינקן, משקאות פפסי, ג'אמפ וסיידר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר