טמפו מרעננת את המותג "נשר מאלט": מורידה את הגדרת הבירה מהתוויות ועוברת לבקבוקים שקופים

רפי בהרב, מנכ"ל טמפו: "בשנים האחרונות יצרנו מהפך בצריכת הבירה השחורה, שהפכה לשחקן לגיטימי בקטגוריית המשקאות הקלים"

טמפו, יצרנית המשקאות והבירה השנייה בגודלה בישראל, ממשיכה להשקיע ב"נשר מאלט" התופס 50% משוק הבירה השחורה.
לטמפו נתח שוק של 71% בקטגוריה זו.

לאחרונה רעננה החברה את תוויות הבקבוק, כשהיא מוסיפה את הערכים הבריאותיים שנמצאים במשקה כמו ויטמינים, מינרליים, נוגדני חמצון וסידן.
בנוסף הורדה מהתווית הגדרת הבירה, והבקבוק החום האטום הוחלף בבקבוק שקוף, התורם למיצובו הבריאותי של המשקה.

במהלך השנה האחרונה נקטה טמפו בסדרה של מהלכים, על מנת לחזק את ערכיו הבריאותיים של "נשר מאלט". קמפיין אינטרנט והרצאות של דיאטנית קלינית בבתים פרטיים הם רק חלק מהם.
החברה תשווק גם את משקה "דיאט נשר מאלט" במראה המחודש.

שוק הבירה השחורה בישראל מוערך ב-70 מיליון בשנה.
לטמפו, כאמור, נתח שוק ממוצע של 70%.
בשנה הקרובה מתכננת החברה להשקיע בקידום המשקה במטרה להגדיל את השוק ואת חלקה בו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר