טמפו משקיעה 2 מיליון ₪ בקמפיין למותג שנדי: הדרינק של היום

בקמפיין מוצגים עובדים שיוצאים להפסקת צהרים באמצע יום העבודה, ולאחר מכן חוזרים למשרד כאילו הגיעו מבילוי, שמחים וטובי לבב בזכות השנדי שלגמו

טמפו, יצרנית הבירות הגדולה בישראל, מעלה קמפיין פרסומי חדש למותג שנדי. המסר העומד בבסיס הקמפיין הוא בילוי בשעות הצהרים, והסלוגן הוא "הדרינק של היום".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, יעלה בטלוויזיה ובאינטרנט בהשקעה של 2 מיליון ₪.

בקמפיין מוצגים עובדים שיוצאים להפסקת צהרים באמצע יום העבודה, ולאחר מכן חוזרים למשרד כאילו הגיעו מבילוי, שמחים וטובי לבב בזכות השנדי שלגמו.

שנדי מכילה רק 1.9% אלכוהול, ועשוי על פי נוסחה סודית השמורה במעבדות טמפו מאז שנות ה-80. הטעם המקורי של השנדי, למון ליים, מבוסס על בירה מכבי בתוספת 7UP. בקיץ 2009 טמפו השיקה שנדי בשלושה טעמים נוספים – אפרסק, תפוח ודובדבן.

בעקבות הצלחת המוצר שעבר מתיחת פנים והגיע לנתח של 5% משוק הבירה בישראל, החליטו בטמפו לחדד את המותג תחת המסרים כייפי, פירותי וקליל. כעת טמפו משיקה שנדי בטעם חדש – ביטר למון, ובנוסף את הטעמים שנדי למון ליים ושנדי אפרסק בפחיות צרות של 250 מ"ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר