טמפו תשווק בירה סמואל אדמאס מארה"ב

"סמואל אדמאס" מיוצרת בתהליך ייחודי הנמשך למעלה מחמישה שבועות, בסופו מתקבלת בירה לאגר איכותית עם גוף ועפיצות

חברת טמפו, יצרנית ומשווקת הבירה הגדולה בישראל (היינקן , גולדסטאר, מכבי , מרפיס , וויקסה ויטה, ואפילכם),נבחרה ע"י מבשלת Boston Beer להיות הזכיינית הבלעדית של "סמואל אדמאס" אשר זכתה בתואר "הבירה הטובה ביותר באמריקה".

"סמואל אדמאס" מיוצרת בתהליך ייחודי הנמשך למעלה מחמישה שבועות, בסופו מתקבלת בירה לאגר איכותית עם גוף ועפיצות. זאת לעומת בירות אחרות שמיוצרות בתהליך שנמשך בין שבועיים לשלושה בלבד.
סמואל אדמאס אינה נימנית בין מותגיי הבירה של חברת היינקן העולמית, שותפתה העיסקית והאסטרטגית של טמפו, אך זו נתנה את אישורה למהלך מאחר ומדובר בבירה ייחודית שמשלימה את מבחר הבירות המשווקות ע"י טמפו בישראל.

בירה סמואל אדמאס יוצרה לראשונה ע"י סבו של מייסד החברה ג'ים קוך.
בשנת 1985 הקים קוך את מפעל הבירה הראשון הממוקם בבוסטון והשיק את המותג "סמואל אדמאס", המיוצר ע"י בסיס נוסחה ביתית אותה היה מכין סבו.
ב- 1990 הוכרזה לבירה הטובה ביותר באמריקה, והיא משווקת היום בעיקר בארה"ב ובאופן סלקטיבי באתרי נופש בקנדה, בקריביים, ובאירופה.

כדי לשמר את ההצלחה הגדולה מקפיד קוך לשמור על מאפייניה הייחודיים והביתיים של הבירה, כשהוא נוסע מידי שנה לבווריה לבחור אישית את הלתת והכישות המובחרות ביותר מהם מיוצרת סמואל אדמאס.

סמואל אדמאס מאופיינת במרירות עדינה, מכילה 4.8% אלכוהול, ומתאימה לצרכני בירה מתוחכמים בטעמם ובוגרים בסגנון השתייה שלהם. הבירה באופן סלקטיבי: במסעדות יוקרה, מועדונים ובארים מובילים במחיר 25 ₪ ל-1/2 ליטר בירה מהחבית ו-25 ₪ לבקבוק 355 מ"ל.






כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר