טעמים חדשים מליפטון: חליטות, סדרת הפירמידות ותה ארל גריי

סדרת החליטות של ליפטון כוללת 10 טעמים על בסיס צמחים הידועים בסגולותיהם השונות, וללא קפאין: חליטת קמומיל, חליטת ורד הבר, חליטת אכיניציאה, חליטת מרווה, חליטת שומר, חליטת תפוז לימון, חליטת רימון, חליטת תפוח, חליטת אוכמניות וחליטת תותי יער

תה ליפטון מבית יוניליוור, מציג החורף חליטות חדשות בטעמים מיוחדים, טעמים חדשים בסדרת הפירמידות של המותג ותה ארל גריי.

סדרת החליטות החדשות של ליפטון היא תה צמחים המסווג כמשקה תה למרות שאינו מכיל עלי תה, אלא תערובת של עלים, זרעים, פירות ושורשים של צמחים שונים.

סדרת החליטות של ליפטון כוללת 10 טעמים על בסיס צמחים הידועים בסגולותיהם השונות, וללא קפאין: חליטת קמומיל, חליטת ורד הבר, חליטת אכיניציאה, חליטת מרווה, חליטת שומר, חליטת תפוז לימון, חליטת רימון, חליטת תפוח, חליטת אוכמניות וחליטת תותי יער.

החליטות מוצעות באריזות חדשות עם מראה פרחוני, המכילות 20 שקיות כל אחת, כשכל שקית ארוזה במעטפה איכותית בציפוי אלומיניום השומר על טריות.  מחיר מומלץ 14 – 16 ש"ח.

סדרת הפירמידות של ליפטון מתחדשת עם 4 טעמים: תה לבן בטעם אפרסק ומנגו, תה ירוק הדרים, תה אדום תות ותה שחור. טעמים אלה מצטרפים לטעמים הקיימים בסדרה: תה קרמל וניל, חליטת מנטה, תה הדרים ותה פירות יער.
הפירמידה היא פורמט ייחודי של ליפטון המציע תה שחור בשילוב פירות, צמחים ותבלינים, ומעניק חוויה עשירה יותר של שתיית תה. התה מוצע בשקיות רשת, בצורת פירמידה המעשירה את טעמו של התה. 
במחיר מומלץ 14 – 16 ש"ח למארז המכיל 20 שקיקי פירמידה.

בנוסף מושק תחת המותג תה ארל גריי – תערובת של תה איכותי וארומטי בטעם ברגמוט. התה מגיע בשלושה פורמטים באריזה שחורה יוקרתית:
תה שחור ארל גריי באריזה הכוללת 100 שקיקים בתפזורת, מוצע לצרכן במחיר של 27 ₪.
תה שחור ארל גריי באריזה הכוללת 100 מעטפות, מוצע לצרכן במחיר של 28 ₪..
ותה שחור באריזה הכוללת 25 תיונים, מוצע לצרכן במחיר של 10 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר