טרה בקמפיין "אופנה" לקולקציית הגבינות

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום JWT ובהשקעה של 500,000 דולר, תחת הסיסמא "יופי של בריאות", כולל השקת קטלוג אופנה המשלב בין גבינות טרה לעולם האופנה והנשים

לקראת חג השבועות העלתה טרה קמפיין חדש לקולקציית הגבינות בהיקף מדווח של 500,000 דולר. הקמפיין מציג את גבינות טרה כקולקציית אופנה המציעה לכל אישה את הגבינה שמתאימה לאורח החיים שלה. הקמפיין, באמצעות JWT, יכלול טלוויזיה, קטלוג "אופנה" מושקע שיופץ כאינסרט ופרינט ב-300,000 עותקים, תחת הסיסמה: "יופי של בריאות".

קמפיין הטלוויזיה מתמקד במסר המרכזי של גבינות טרה: לכל אשה הגבינה שלה.
הקונספט האסטרטגי בקמפיין הפרסום של טרה, יתמקד תחת הקונספט של "יופי של בריאות". הקמפיין ישלב סרטוני טלוויזיה וקטלוג מהודר ויוצא דופן לקולקציית טרה.
הקטלוג מציג את המסר של טרה: נשיות, גזרה, בריאות, נוחות ואיכות. המסר הויז'ואלי לכל אחת מהגבינות החדשות – כל אשה והגבינה שלה. המסרים בקטלוג: רוצה להתפנק? קחי גבינת שמנת, ספורטיבית? קחי גבינת יוגורט ביו, לאכול בריא יום-יום? גבינות מועשרות בסידן + ויטמין D.

מחלבת טרה מעלה בימים אלו קמפיין חדש לקטגוריית הגבינות במסגרת מהלך שיווקי אסטרטגי אותו מובילה המחלבה בימים אלו. המהלך מבוסס על השקת 17 מוצרים חדשים תוך חיבור לאורח חיים נשי, בריא וספורטיבי. טרה העשירה את הגבינות הלבנות וגבינות היוגורט ביו בסידן וויטמין D המסייע בספיגת הסידן בגוף ואת גבינות השמנת בסיבים תזונתיים.

בין החידושים של טרה: כניסה לראשונה לקטגוריית גבינה לבנה 5% – הקטגוריה הנצרכת ביותר בישראל מבין הגבינות הלבנות, העשרת הגבינות הלבנות (3, 5 ו-9 אחוזי שומן) בסידן + ויטמין D שימכרו באריזות 250 ג"ר ובאריזת נוחות וחסכון של חצי ק"ג, השקת סדרת גבינות יוגורט ביו 3% מועשרות בסידן וויטמין D ב-4 טעמים, והשקת סדרת גבינות קרם שמנת 5% המועשרת בסיבים תזונתיים ב-3 טעמים.

קטגוריית הגבינות הלבנות מוערכת בכ-430 מיליון ₪ על פי נתוני סטורנקסט. בשנים האחרונות מסתמנת עלייה בצריכת הגבינה הלבנה בארץ, כאשר בשנת 2003 עמדה הצריכה לנפש על 4.4 ק"ג לשנה, בשנת 2004 עלתה הצריכה ל-4.7 ק"ג לנפש בשנה, ובשנת 2005 עלתה ל-4.8 ק"ג לנפש לשנה.
ישראל נמצאת במקום הראשון בעולם מבחינת צריכת גבינות לבנות לנפש (לא כולל קוטג'), זאת בהשוואה לעולם, שם צריכת הגבינה נאמדת על כ-2.5 ק"ג לנפש בממוצע


מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: יורם דמבינסקי
מנהל קריאייטיב: ארז מי-טל
ארט: איציק הרוש
קופי: בועז הלחמי
מנהל לקוחות: יואב מגל (ג'מילי)
תקציבאית: מירב דואק
מנהלת מח' אסטרטגיה: סלביה גבע
פלנרית: יעלי הלל גרנות
מפיקת משרד: שרון בן דוד
במאי: רם ברוך
הפקה: פראדיסו
פוסט: גראוויטי
מוזיקה: עופר מאירי
סטילס: אופיר קדמי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר