טרה בקמפיין טלוויזיה ל- you – סדרת משקאות היוגורט עם התוספים הבריאותיים

טרה העלתה קמפיין טלוויזיה ל- you –סדרת משקאות היוגורט עם התוספים הבריאותיים, תוך חיבור לאורח חיים נשי, בריא וספורטיבי.
הקמפיין תחת הסיסמה “הרגשה שכולה אנרגיה”, באמצעות משרד הפרסום JWT ובהשקעה של כ-250 אלף דולר, עלה לראשונה לשידור בחצי הגמר של כוכב נולד, ומציג את ערכי הקונספט You: אנרגיה ובריאות.

את הקמפיין מובילות דמויות נשיות מאוירות המופיעות על גבי בקבוקי משקאות היוגורט you שעוסקות בפעילויות גופניות מגוונות, כאשר לכל אחד מהטעמים מותאמת הדמות והתוסף הייחודי.

אל חבורת הבנות המופיעות בקמפיין מצטרפת חברה חדשה – טעם חדש – דיאט קרנברי דובדבן עם תוסף בריאותי אומגה 3.

you פונה לקהל נשי אשר סבור כי אורח חיים בריא ואנרגטי תורם לתחושה פנימית טובה שמשליכה על ביטוי עצמי טוב יותר גם כלפי חוץ. שם הקונספט, you, מתחבר לאישה האנרגטית, הדינמית, אשר עוסקת בפעילות גופנית ומתחברת לאורח חיים בריא ואנרגטי.

שוק משקאות היוגורט נאמד בכ-55 מיליון ₪ בשנה, על פי נתוני סטורנקסט. מתחילת השנה זינקו מכירות טרה בקטגוריה בלמעלה מ-100% (מנתח שוק של כ-15% לנתח שוק של כ-30%). דנונה של שטראוס מחזיקה בכ-70% מהקטגוריה.


קרדיטים:
מנכ”ל ומנהל קריאייטיב ראשי: יורם דמבינסקי
מנהל קריאייטיב: ארז מי-טל
ארט: איציק הרוש
קופי: בועז הלחמי
מנהל לקוחות: יואב מגל-ג’מילי
תקציבאית: מירב דואק
מנהלת תכנון ואסטרטגיה: סלביה גבע
פלנרית: יעלי הלל-גרנית
מפיקת משרד: שרון בן דוד
אנימציה:גראוויטי
מוסיקה: קובי אושרת






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה