טרה מכריזה על מבצע הקיץ הגדול עם הסרט "מדגסקר"

המהלך, בהשקעה של כ-2.5 מיליון ₪, כולל מבצע פרסים גדול במסגרתו תחלק טרה למעלה מ- 50,000 פרסים, השקת מהדורה מוגבלת של מאגדות חגיגיות, וקמפיין פרסום

מחלבת טרה יוצאת במבצע קיץ גדול עם הסרט המשפחתי מדגסקר, שעלה למסכים ב– 30.6. המהלך, בהשקעה של כ-2.5 מיליון ₪, כולל מבצע פרסים גדול במסגרתו תחלק טרה למעלה מ- 50,000 פרסים, כאשר הפרס הגדול חופשה באפריקה.

המהלך כולל השקת מהדורה מוגבלת של מאגדות חגיגיות המעוצבות ברוח המבצע והסרט, קמפיין פרסום רחב היקף בטלוויזיה, באינטרנט, בבתי הקולנוע, בעיתונות ובנקודות המכירה וכן לראשונה שת"פ המשלב ויז'ואלים של אולפני Dream Works על מוצרי טרה.

בנוסף, מקיימת טרה שיתוף פעולה מיוחד עם רשת גלובוס גרופ במסגרתו ימותגו בתי הקולנוע של הרשת ברוח המבצע ויחולקו כרטיסי קולנוע לסרט מדגסקר.

במסגרת המבצע הגדול של טרה: כל הקונה ממבחר המעדנים, היוגורטים, משקאות החלב ומשקאות היוגורט של טרה וישלח SMS למספר 4242 עם 8 הספרות המופיעות על האריזה ייכנס במיידי להגרלה שופעת פרסים ביניהם: DVD לרכב, נגני 3MP ממותגים מדגסקר, כרטיסים לסרט מדגסקר, תיקים, בובות, צמידים, שרשראות, מגבות ועוד. קבלת הפרסים מותנות במסירת האריזה עם המספר הזוכה.
בנוסף, במהלך אוגוסט תתקיים ההגרלה הגדולה בין כל המשתתפים ששלחו SMS ובה יוכרז על הזוכה בפרס הראשון – חופשה חלומית באפריקה.

פרטים נוספים על המבצע ניתן לקבל באמצעות טלמסר:
6665599 – 054 או באתר האינטרנט של טרה – www.taramilk.co.il


מבצע הקיץ של טרה מתקיים בכל נקודות המכירה ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות החל מ– 5/7/05 ועד 12/8/05.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר