טרה מציגה סדרת משקאות חלב בטעמי גלידה

טרה עורכת כינוס מותגים במשקאות החלב, במסגרתו מורידה ממשקאות החלב בלבד את מותגי ג'ננה וטרה קידס, ומשיקה אריזות ועיצובים חדשניים תחת מטריית טרה

מחלבת טרה משיקה לראשונה סדרת משקאות חדשה בטעמי גלידה עם מירקם קרמי גלידתי, לדברי החברה, עיצוב משקאות החלב מהווה פריצת דרך בתחום עיצוב אריזות משקאות החלב, המטרה היא השגת אריזות בעלות נראות חזקה עם ערכים של פינוק, עונג וטעם איכותי.

במקביל להשקה מבצעת טרה מהלך של כינוס מותגים בתחום משקאות החלב – מורידה את המותגים ג'ננה וטרה קידס, ומכנסת אותם תחת המותג טרה. כפועל יוצא מכך עברו משקאות החלב של טרה לשם גנרי שיופיע על האריזות על בסיס הטעם – שוקו, בננה אייס קפה ועוד. כמו כן מציגה טרה עיצובים חדשים למשקאות החלב עם השקת אריזות חדשות.

משקאות החלב החדשים של טרה, הנם משקאות קרם חלב בטעמי גלידה קיציים – ונילטה ומוקלטה 3% שומן. המשקאות כוללים רכיבים איכותיים כגון פרלינים של שוקולד לבן המעניקים מרקם קטיפתי.


המוצרים ישווקו באריזות חצי ליטר וליטר בקרטון. במסגרת המהלך ישווקו המוצרים בנקודות נבחרות בשוק ה"קר" (קיוסקים, פיצוציות) כחלק מבחינת ההזדמנויות והביקושים בנקודות אלה.

טרה מובילה בימים אלה מהלך ראשוני וניסיוני לשילוב הפצת משקאות קרם החלב בשיתוף פעולה עם מערך ההפצה של קוקה-קולה והצגתם בשוק הקר ובפיצוציות.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר