טרה מרעננת את קטגוריית מעדני החלב לילדים ומעשירה את מוצריה בסידן ובויטמין D

במסגרת המהלך מעשירה טרה את המעדנים בסידן ובויטמין D, הנחוצים לילדים, ומוציאה לשוק עיצובים חדשים בהם יתארחו טום וג'רי, החתול והעכבר הפופולריים ביותר בעולם

מחלבת טרה מובילה בימים אלה מהלך בו היא מתמקדת בעולמם של הילדים. טרה משיקה מעדני חלב, במהלך משולב הכולל העשרת המוצרים באמצעות הוספת סידן + ויטמין D, בכמות של כ- 20% מהתצרוכת היומית המומלצת לילדים, וכן עושה שימוש בשפה עיצובית חדשה והוספת דמויות מעולם הילדים – גיוסם של דמויות טום וג'רי – אשר יופיעו מעתה על אריזות מעדני החלב המובילים.


המהלך של טרה בקטגוריית מעדני הילדים פונה לילדים ולאימהות וכולל השקת מעדני חלב בטעמים: שוקולד, וניל וקרמל, וכן השקת נראות חדשה למוצרים אלו, והוספת אייקון (סידן + ויטמין D) בולט וייחודי המדגיש את העשרה.

טרה בחרה לרענן את מעדני החלב שלה ולהעשירם באמצעות הוספת סידן, וויטמין D החיוני לספיגה יעילה של הסידן בגוף.
במהלך זה נעזרה טרה בנתוני משרד הבריאות שלפיהם עולה כי לילדים בארץ יש עדיין מחסור בסידן החיוני לילדים בתקופת הגדילה.

ממחקרים שערכה טרה עלה כי עולם המעדנים נתפס בקרב הילדים כמקושר מאד לחלב, לבריאות ולכוח. המעדן מעניק לילד תחושת עצמאות ויכולת בחירה ומתקשר לעולם של שעשועים וכיף.

במסגרת המהלך ערכה טרה שינוי באריזות מעדני החלב, שהובל על ידי Adlai & Partners, האחראי בין היתר גם לעיצוב החדש של אריזות הקוטג', החלב, משקאות היוגורט ומשקאות הגלידה של המחלבה.


מחיר מומלץ לצרכן: 1.94 ₪.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר