טרה קד"מו את הקוטג' באתר החרמון

בפעילות לקחו חלק אלפיים שביקרו בחרמון. במסגרת הפעילות הציגה טרה את בובת השלג הגבוהה ביותר במזרח התיכון, שעשויה להיכנס לספר השיאים של גינס

מחלבת טרה אשר השיקה את סדרת הקוטג' החדשה, המועשרת בחיידקי ביו וסידן, בהשקעה כוללת של כ-2.5 מיליון ₪, ערכה פעילות קד"מ מיוחדת לקוטג' החדש באתר החרמון באמצעות חברת באז תקשורות.

טרה בחרה באתר החרמון לעריכת אירוע ייחודי בו קידמה את הקוטג' החדש, וחשפה את בובת השלג הגבוהה ביותר במזרח התיכון….שעשויה להיכנס לספר השיאים של גינס. הבובה הוכנה על ידי צוות עובדי טרה ואנשי החרמון והקמתה נמשכה בשלושה ימים.

במהלך האירוע ערכה טרה פעילות קד"מ, באמצעות באז תקשורת, וחילקה למבקרים בחרמון סלסלה עם ארוחת בוקר על טהרת הקוטג'.

כמו כן, טרה, בשיתוף האגודה למען החייל חיילי החרמון, ערכה ארוחת בוקר מפנקת ועשירה לחיילי מוצב החרמון וקיימה תחרות לבניית בובות שלג בהשתתפות מאות משפחות. המשפחה המנצחת זכתה באספקת קוטג' ומוצרי טרה למשך חודש שלם.

קטגוריית הקוטג' בישראל מגלגלת כ-400 מיליון ₪ בשנה במונחי צרכן ומהווה את אחד המאפיינים הבולטים ביותר המגדירים את הארוחה הישראלית החלבית הטיפוסית. הקוטג' נמצא כמעט בכל בית, נצרך לרוב במינונים גבוהים על ידי כל בני הבית, בעיקר בערב לצד החביתה והסלט, אך גם משתלב לאורך כל שעות היום על קרקר כנשנוש או באמצעות אכילה בכפית בלי שום דבר.

מסקר מיוחד שנערך על ידי טרה עלה כי 84% אוכלים קוטג' בבית, 81% אוכלים קוטג' בארוחת ערב, 61% אוכלים קוטג' עם סלט ו-28% אוכלים קוטג' עם חביתה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר