טריואקס יועצים ליחסי ציבור קיבלו את תקציב יחסי הציבור של יקב טפרברג

היקב הנמצא בעיצומה של מהפיכת איכות, מייצר כ- 5 מיליון בקבוקים בשנה. המנכ"ל הוא מוטי טפרברג, היינן הראשי הוא שיקי ראוכברגר, כיד ימינו משמש היינן אוליבייה פרתי, ומנהלת השיווק היא טל גולדנברג

תקציב יחסי הציבור של יקב טפרברג 1870, היקב הרביעי בגודלו בישראל, נמסר לטריואקס יועצים ליחסי ציבור. זאת לאחר שפעילות יחסי הציבור טופלה בשנים האחרונות ע"י משרד יחסי הציבור של יפה אפרתי, וקודם לכן ע"י משרדו של צבי וילדר.
 
יקב טפרברג 1870 הינו היקב הפרטי הוותיק בארץ, אשר הוקם בשנת 1870 בירושלים ע"י משפחת טפרברג כיקב אפרת, ומייצג מסורת ייננות העוברת מדור לדור במשפחת טפרברג כבר שישה דורות.

היקב הנמצא בעיצומה של מהפיכת איכות, מייצר כ- 5 מיליון בקבוקים בשנה.
המנכ"ל הוא מוטי טפרברג, היינן הראשי הוא שיקי ראוכברגר, כיד ימינו משמש היינן אוליבייה פרתי, ומנהלת השיווק היא טל גולדנברג.

תקציב "יקב טפרברג" מצטרף ללקוחות טריואקס הבולטים בתחומי היין והאלכוהול ותחומים נוספים, החברה "הסקוטית" העוסקת בייבוא ושיווק יינות ואלכוהול, מספר יקבי בוטיק כגון: יקב וילה וילהלמה ויקב שילה. זאת לצד לקוחות מהמגזר העסקי, ביניהם "שרונה" מתחם המסחר ובילויים החדש בתל אביב, פורד, איתמר מדיקל, קונטיננטל איירליינס, האוניברסיטה העברית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר