יבואנית קנווד לוקחת חסות על תוכנית האוכל ברשת

ברימאג דיגיטל אייג', היבואנית הבלעדית של מוצרי קנווד בישראל, לוקחת חסות על תוכניות הבישול והאפייה שמעלה הזכיינית רשת בעונת החורף. היקף החסות כ- 300,000 ₪, לעונה הראשונה, לשתי התוכניות המשודרות. בנוסף, תשתלב קנווד בפעילות של תוכן שיווקי באתר רשת. זאת ככחלק מהאסטרטגיה של העמקת פעילות קנווד בשוק הגסטרונומי,

אבינועם כהן, מנהל השיווק של קנווד בישראל, אומר: "ברימאג דיגיטל אייג' שמה לעצמה למטרה להעמיק את נוכחותה בשוק הגסטרונומי בשנה הקרובה. כחלק מאסטרטגיה זו אנו חונכים אקדמיה לבישול ואפייה בשיתוף עם המרכז הגסטרונומי לגעת באוכל, ומקיימים שיתוף פעולה נרחב עם ערוץ האוכל. אנחנו מתכוונים להמשיך בשנה הקרובה בפעילויות שיווק נוספות בתחום, שייתנו מעטפת לקו מוצרי הפרמיום החדש – K-MIX".







היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה