יולי בערוץ האוכל: בישול באוסטרליה וניו זילנד ובישול סיני לקראת האולימפיאדה

Surfing the Menue – בן אודוניו יוצא לבשל באתרים הקסומים של אוסטרליה וניו זילנד. קיילי קוואנג פותחת צוהר למטבח הסיני בסדרת בישול אולימפית. קבלת שבת: סוגרים את השבוע עם תוכניות בישול מקוריות בטעם ישראלי

גולשים ואוכלים – Surfing the Menue – עונה חדשה. ימי רביעי, החל ב-9 ביולי בשעה 21:30
השף האוסטרלי, בן אודוניו, החליט לנטוש את המטבחים האנגליים (בהם בילה 10 שנים) כדי לחזור לשורשיו האוסטרליים שטופי השמש. בעונות החדשות של סדרת הבישול Surfing the Menue הוא מתחבר עם קורטיס סטון (עונה שלישית) למסע בישולים ברחבי אוסטרליה, הכולל מפגש עם אנשים לא שגרתיים, אתרים יפהפיים ונופים עוצרי נשימה. המסע קולינארי העובר דרך אזור קימברלי המיוחד, צייד פטריות כמהין בעמק ויקטוריה, צלילה של שבלולים בניו ויילס וגלישה ישירה עד לחוף שטוף השמש של קווינסלנד. בעונה הרביעית, ממשיך אודוניו במסעותיו והפעם חוקר את ניו זילנד – שם מצטרף אליו מרק גרדנר – שף ניו זילנדי שמתמחה בבישול לעשירים ומפורסמים מסביב לעולם, שלא מהסס לעזוב הכל כדי לצאת למסע בישולים בנופיו הקסומים של האי. השניים מבשלים במקומות החלומיים ביותר ומוסיפים הרבה טעם לתפריט עם מתכונים מיוחדים לבישול בשר צבי, כבשים, פירות ים, יינות ועוד.

מבשלים לאולימפיאדה – Kwong Kylie – לקראת אולימפיאדת בייג'ין 2008. ימי שלישי, החל ב-8 ביולי בשעה 21:30
תוכנית בישול מיוחדת הפותחת צוהר לסודות המטבח הסיני, בכיכובה של השפית קוונג קיילי – המשלבת בין התפריט הסיני המסורתי לבישול מודרני. את תחילת הקריירה החלה קיילי דווקא בכיוון של לימודי אמנות ורסטורציה של רהיטים עתיקים. בזמן לימודיה עבדה בחברת קייטרינג כעבודה צדדית, ועד מהרה גילתה את התאווה לבישול והפוטנציאל שטמון במתכונים המסורתיים שהעבירה לה אמה בילדותה. עד מהרה הפכה קיילי לשפית הראשית מסעדת Wockpool והסעירה את המבקרים האוסטרלים בזכות והשילובים המקוריים בין מסורת העבר להשפעות הבישול המודרני. כיום היא מנחה תוכניות בישול, פרסמה שני ספרי מתכונים ומנהלת מסעדה פרטית – שהפכה למקור עלייה לרגל באוסטרליה. בין המתכונים שתמצאו בתוכנית: סלט לובסטרים, פילה מטוגן בשמן עמוק עם חמש סוגי עגבניות, צדפות ברוטב מנטה, בייקון מבושל ומטוגן ביין, והמתכון המפורסם של קיילי לברווז ברוטב שזיפים.

קבלת שבת ישראלית: שישי, 4 ביולי, בין השעות 17:00-15:30
ערוץ האוכל פותח את מסורת "קבלת שבת" המציגה שלוש תוכניות בישול ישראליות ברצף, שמביאות מתכונים טעימים, הצעות לאירוח וטיפים להתארגנות מהירה ומעניינת לקראת סעודת ליל שבת. כל תוכניות הבישול הינן בהפקת ערוץ האוכל, ומכילות את מיטב השפים הישראלים.
בקבלת השבת הראשונה, בשעה 15:30 אביב משה והמטבח הגורמה מצדיע למטבח הכשר בתוכנית מיוחדת, וב-16:00, אמיר כלפון, שף יערות הכרמל, בתוכנית שכולה בריאות. אוכל בריא וטעים.

אפיק 32 ב-HOT ואפיק 28 ב-yes

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר