יוניליוור בקמפיין טלוויזיה ורדיו לברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר בכמיליון ₪

יוצאת במארז מבצע מיוחד הכולל זוג דגני ברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר בליווי מתנה ייחודית – הספר "פשוט ללכת"

יוניליוור מעלה קמפיין חורף למותג ברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ובהשקעה של כמיליון ₪. הקמפיין עולה בערוצי הטלוויזיה וברדיו וידגיש את המסר "גם בחורף שומרים על הגזרה ועל אורח חיים בריא עם ברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר".

במקביל יוצאת תלמה במבצע מיוחד: ברכישת מארז זוג ברנפלקס ללא תוספת סוכר יצורף מדריך מפה להליכה "פשוט ללכת" במתנה.

ברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר, עשוי דגנים פריכים מחיטה מלאה ופתיתי סובין, עשיר בסיבים תזונתיים, בחומצה פולית ובסידן, המשפרים את העיכול ומזרזים את חילוף החומרים. המוצר מכיל 65 קלוריות למנה.

שוק הדגנים למבוגרים נאמד בכ – 156 מיליון ₪ , מתוכו מחזיק המותג ברנפלקס נתח שוק של כ- 26% (איי סי נילסן, דצמבר 2006) על שני מוצריו: ברנפלקס תלמה, וברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר.

קרדיטים:
סמנכ"ל קרייאטיב – ערן בר יוחאי
ארטדיירקטור – אורן עמירן
קופיריטר – זאב גנני
מנהל לקוחות – דרור טנקוס
סופרוויזר – הלה ברודי
תקציבאית – לינור קרן
סמנכ"ל הפקה – דורית גווילי
מפיקת משרד – נטלי שזר
מנהלת תכנון אסטרטגי – ליבי כץ בר
פלנר – איתי בונה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר