fbpx

יותר מ- 50,000 גולשים השתתפו בקמפיין האינטרנט של רנואר לבחירת 10 הברים השווים ביותר בארץ

הפרזנטורים של רנואר: עוז זהבי ואור גרוסמן, הגיעו לברים הזוכים בכדי להעניק להם את גביע הזכייה ושוברים לקנייה ברשת
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

רשת האופנה רנואר, יצאה במהלך חודש ספטמבר בקמפיין אינטראקטיבי באמצעות ה-FACEBOOK , תחת הסלוגן "BAR TRIP, TOP 10 BARS", הקורא לגולשים לבחור את עשרת הברים השווים ביותר בארץ.
עוז זהבי ואור גרוסמן, לרנואר
בתום שבועיים של פעילות, רנואר מדווחת על הצלחה חסרת תקדים לקמפיין באמצעות הרשת החברתית FACEBOOK. מנתונים שאספה הנהלת הרשת עולה שיותר מ- 50,000 גולשים השתתפו בפעילות, ויותר מ-30,000 חברים חדשים הצטרפו לדף החברה במטרה לקחת חלק בפעילות, לבחור את הבר האהוב עליהם, ולהשתתף בהגרלות השונות אשר הציעו כרטיסי GIFTCARD של החברה וסופי שבוע באילת.

הפעילות לוותה בקמפיין אינטרנט, בעמוד ה-FACEBOOK של רנואר, בעיתונות הכתובה ובפעילות קד"מ ברחבי הארץ, בתקציב הנאמד בחצי מיליון שקלים, ויצרה באזז אמיתי ברשת ודיון רחב סביב הקמפיין .

במסגרת הקמפיין אשר נוצר באמצעות משרד הפרסום "אברהם", וחברת התוכן THE BOX רנואר פרסמה רשימה של 45 ברים מובילים במרכז, דרום, צפון ואילת, מתוכם יכלו הגולשים להצביע 10 פעמים באמצעות כפתור ה- like.

מתוך רשימה זו נבחרו ארבעה ברים מאזור הצפון: אבלון בנהריה, מיידלרס בקריות, פרנג'ליקו והסליק בחיפה, שלושה ברים מאזור המרכז וירושלים:GOSSIP בת"א, ברשבסקי בראשל"צ ורוזה בירושלים, שלושה ברים מאזור הדרום: דראפט בב"ש, סמילנסקי בב"ש ופאב גבולות בקיבוץ גבולות, והאווניו פארק באילת, שם גם תיערך מסיבת סיום המסע ב- 28-29.10.

אל הברים הזוכים הגיע מיניבוס ממותג רנואר בליווי הפרזנטורים של הרשת עוז זהבי ואור גרוסמן, אשר העניקו לבר את גביע הזכייה ושוברים לקנייה ברשת.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה