יחיעם בקמפיין טלוויזיוני חדש: יחיעם – נקניק בוטיק

הקמפיין שמדגיש את השפה המיוחדת ליחיעם: טעם של מעדנייה; עלה בטלוויזיה וברדיו. היקף ההשקעה בקמפיין כ- 2.5 מיליון ₪

יצרנית מעדני הבשר 'יחיעם' (בבעלות קיבוץ יחיעם שבגליל), יצאה בקמפיין טלוויזיוני, באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי", תחת הסלוגן החדש של החברה: "יחיעם – נקניק בוטיק".
היקף ההשקעה בקמפיין כ- 2.5 מיליון ₪.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק ב'יחיעם', מטרת הקמפיין הינה העברת המסרים של התחדשות, שפה חדשה ומיוחדת ל"יחיעם", טעם של מעדנייה, וניחוח קלאסי ואיכותי של מוצרים מעולים.

במסגרת הקמפיין תודגש סדרת המוצרים "טעם של מעדנייה" (זוכת מוצר השנה לשנת 2008) בסדרה מעדני פסטרמה מנתח שלם, וכן מוצרי פרימיום כמו סלאמי צרפתי, סלאמי סרוולט ופרושוטו עגל.

הקמפיין הוא נדבך נוסף בהטמעת מהלך המיתוג מחדש של החברה. "העיצוב המינימליסטי מבוסס על שקיפות ובהירות האריזות, תוך הדגשת ערכי הטבעיות והבריאות, כאשר המוצר עומד במרכז ולא האריזה ומדבר בעד עצמו", אומר דגן.

קרדיטים:
משרד פרסום: שלמור אבנון עמיחי Y&R
מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי
מנהל קריאייטיב: ניר ליבני
סופרוויזר: אדם פולצ'ק
תקציבאית: קרן דיק
קופירייטר: דן אבלגון, צח פלדמן
ארט דיירקטור: שגיא בלומברג
מנהל מחלקת אסטרטגיה: נעם מנלה
פלנר: לירון שכטר
מפיקת משרד: סיגל נוגסי
במאי: אלי סברדלוף
חברת הפקה: אוג
מדיה: יונייטד

יחיעם, בבעלות קיבוץ יחיעם מהגליל המערבי, הוקם ב- 1969 כתאגיד תעשייתי המתמחה במעדני בשר. מוצרי המפעל – פסטרמות, נקניקים ונקניקיות, משווקים בכל רשתות השיווק המובילות ובמעדניות המובחרות בארץ. 
25% מהיצור מיוצא למדינות שונות, בהן ארה"ב, אנגליה וצרפת.
המפעל מחזיק בכ-18% משוק הבשר המעובד, ומהווה את מקור ההכנסה העיקרי של הקיבוץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר