יחיעם משווקת סדרת נקניקים בכשרות מהדרין

הסדרה יוצאת לשווקים בימים אלה בשיתוף פעולה עם חברת "עטרה" המשווקת מוצרי בשר ועוף תחת כשרות בד"צ "בית יוסף" – חלק למהדרין, ותיווצר בקו ייצור מיוחד

צילום: אריה ויסמן צלמיםחברת "יחיעם", יצרנית הנקניקים והפסטרמות מקיבוץ יחיעם, החלה בייצור של סדרת מוצרי מהדרין חדשה תחת המותג "יחיעם מהדרין" בכשרות בד"צ "בית יוסף". הסדרה יוצאת לשווקים בימים אלה בשיתוף פעולה עם חברת "עטרה" המשווקת מוצרי בשר ועוף תחת כשרות בד"צ "בית יוסף" – חלק למהדרין, ותיווצר בקו ייצור מיוחד.

סדרת "יחיעם מהדרין" כוללת נקניקים ופסטרמות בשלל טעמים ומרקמים, הן קלאסיים והן ייחודיים – פסטרמה קלאסית, רומנית, בקר מעושן ועוד.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של חברת "יחיעם", החברה החליטה על השקת הסדרה החדשה, עקב צורך גובר של צרכנים האוכלים מזון בכשרות מהדרין בלבד. במסגרת ההכנות הכשרותיות, רכש המפעל חומרי גלם של בשר ועוף משחיטת 'עטרה' של הבד"צ, כלים המיוחדים לייצור זה, הולוגרמות זיהוי של הבד"צ, וקיבל את הנחיות הכשרות המחמירות של הבד"צ.

מחירים: החל מ- 10 ₪ לחבילת נקניקיות (500 גרם) ועד כ- 300 ₪ לחבילת נקניקיות צ'ופר (2 ק"ג) . פסטרמה, החל מ- 25 ₪ ועד 28 ₪.
להשיג בכל רשתות השיווק ובמעדניות.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר