חברת "יכין" יצאה בקמפיין פרסום בטלוויזיה ובאינטרנט, בתקציב של כ-2 מיליון ש"ח, באמצעות משרד הפרסום "אפיקים".
הקמפיין, שסיסמתו "יכין – בא לי להכין", מתרכז בארבעה מוצרים שהחברה פיתחה – רוטב עגבניות להכנת שקשוקה, "תירס קיד" מועשר בויטמינים ומינרלים, "פריכוז" – תרכיז מעגבניות טריות, ורוטב עגבניות לפסטה – תוך הדגשה שכל המוצרים ללא חומרים משמרים ועשויים מחומרים טבעיים בלבד.
קמפיין הפרסום בטלוויזיה מלווה גם בפעילות באינטרנט באתר "תפוז", שנבחר לאור פעילות הקהילות והפורומים המובילים בתחום המזון – 'תחרות מתכונים ב-5 דקות ממוצרי 'יכין'.
בין הגולשים יוגרלו פרסים, והמתכונים יפורסמו באינטרנט ובחוברת מתכונים שתופץ ברשתות השיווק.