ינואר 2009 בערוץ האוכל: היאבקות השפים הגדולה וריאליטי קולינרי בקנדה

שעשועון אוכל חדש בהנחייתו של אנת'וני ווראל ת'ומפסון: שני שפים מתחרים זה בזה במהלך שבוע המורכב מסדרה של אתגרים יומיים במטרה לכבוש את לבו וטעמו של השופט הסלבריטי של אותו יום נתון

שפים במבחן  – Daily Cooks Challenge  
ימי ראשון עד חמישי, החל מ- 4 בינואר בשעה 21:30
שעשועון אוכל חדש בהנחייתו של אנת'וני ווראל ת'ומפסון: שני שפים מתחרים זה בזה במהלך שבוע המורכב מסדרה של אתגרים יומיים במטרה לכבוש את לבו וטעמו של השופט הסלבריטי של אותו יום נתון.
כישוריהם של השפים יועמדו למבחן במסגרת משולשת של משימות: בישול נגד השעון, בישול בתקציב מוגבל ויצירת ארוחה מרשימה מרשימת מרכיבים קבועה מראש. לצד התחרות המתמשכת יעניק השף-המנחה ת'ומפסון שיעור בישול יומי לסלבריטי האורח שיכלול מגוון של עצות: החל מהוראות בישול להכנת המנה האהובה על הסלבריטי וכלה בטריקים של יודעי דבר להתמצאות במטבח.
בין השפים המתחרים בתוכניתו: ג'ון ברטון רייס, ג'ינו ד'אקמפו, פיל ויקרי, ז'אן כריסטוף נובלי, בראיין טנר, אד ביינס, אלדו זילי ומריליס פרקר.
בין הסלבריטיז שישפטו בתוכנית: שופט הריקוד על הקרח ג'ייסון גרדינר, הזמר סריס מת'יוס, הקומיקאי בן מילר, וכדורגלן העבר של נבחרות אנגליה וצ'לסי גראהם לה- סוקס.
אנת'וני ווראל ת'ומפסון פתח את מסעדתו הראשונה ménage a trois ב- 1981, ומאז המשיך בסדרה של מסעדות מצליחות המשקפות כל אחת את גישתו האינדיבידואליסטית לבישול.
ב-1994 החל להתארח כשף בתוכניות הבישול של ה- BBC2, Food and Drink
ו-Ready Steady Cook . מ- 2003 עד 2006 הנחה את תוכנית הבישול של BBC2 Saturday kitchen, לפני שעבר לרשת ITV שם הוא מנחה כיום את Daily cooks Challenge.
במסגרת גינוי טרנד השפים הסלבריטיז, כינה השף הפרובוקטיבי גורדון רמזי את ווראל ת'ומפסון ושותפיו (ביניהם השף בריאן טרנר המשתתף בתוכנית הנוכחית) "טלטאביז".

הפנימיה – Chef School
ימי ראשון עד חמישי, החל מ- 4 בינואר בשעה 23:00
סדרת ריאליטי חדשה העוקבת אחר 12 סטודנטים ב"סטארטפורד שף סקול", אחד מבתי הספר הקולינריים היוקרתיים ביותר בקנדה.
שורה של שפים ידועים ממסעדות בטורונטו, ונקובר, וניו-יורק שופטים את הסטודנטים במהלך שורה מפרכת של מבחנים הכוללים:שיעורי יציבה ואירובי, שיעורים בבישול ואפיה, הרכבת תפריט ביסטרו הכולל את הידע המצטבר שרכשו במהלך לימודיהם, ועוד.
בין השפים המתארחים בתוכנית כמנחים ושופטים: השף ניק באקסטר, השף גאי רובינו מטורונטו, והשפית לין קרופורד מ"ארבעת העונות" בניו יורק.
בין הסטודנטים נפגוש את אלכס – הילד הרע של הקבוצה, אנדרו  -שביכר את התוכנית הקולינרית על פני דוקטורט בפיזיקה, דניאל – שחקנית הוקי לשעבר, מייק – המדבר גלויות על איבתו לשפיות, וריצקרד – המנסה להתחיל את חייו מחדש לאחר שהשתחרר מתוכנית לגמילה מאלכוהול וסמים.
בעת עלייתה לשידור כתב על התוכנית ג'ון דויל, מבקר הטלוויזיה של העיתון הקנדיThe Globe and Mail: "זוהי סדרה מקסימה, רועשת פחות ונבונה יותר מרוב התוכניות מסוג זה הזוכות לחשיפה גבוהה".

אפיק 28 ב-yes וערוץ 32 ב-HOT

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר