יפאורה במהלך שיווקי ל- RC COLA עם תחרות באולינג בפייסבוק ובעולם האמיתי

הקמפיין נקרא RC STRIKE – אליפות הבאולינג המשפחתית. הפעילות כוללת איסוף פקקים של RC COLA בתוכם מוטבע קוד המבצע, באמצעות הקוד נכנסים לאפליקציית פייסבוק ייעודית, משחקים במשחק באולינג ויכולים לזכות בפרסים

יפאורה יצאה במהלך שיווקי ל- RC COLA  בהיקף נמסר של כמיליון ש"ח, הכולל תחרות באולינג בפייסבוק אשר בשיאה תחרות באולינג אמיתית. המשפחה הזוכה תטוס לדיסניוורלד ארה"ב.

הקמפיין באמצעות משרד פרסום ראובני-פרידן מתקיים באינטרנט ובפייסבוק, ברדיו האזורי, על גבי מארזי השישיות של אר סי קולה, ובפעילות קד"מ בקניונים ברחבי הארץ.

הקמפיין נקרא RC STRIKE – אליפות הבאולינג המשפחתית. הפעילות כוללת איסוף פקקים של RC COLA בתוכם מוטבע קוד המבצע, באמצעות הקוד נכנסים לאפליקציית פייסבוק ייעודית, משחקים במשחק באולינג ויכולים לזכות בפרסים.

במסגרת הגמר הגדול, אשר יוצא מגבולות הפייסבוק אל אולם באולינג אמיתי, יתחרו ביניהן 11 משפחות אשר יסיימו ראשונות את שלב התחרות בפייסבוק, על הפרס הגדול – חופשה בדיסניוורלד ארה"ב לכל המשפחה, הפרס השני: חופשה משפחתית במלון באילת, והשלישי: חופשה משפחתית בצימר בצפון. המבצע עד 14 בדצמבר 2010.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר