יצרנית העוגיות "אחים פפושדו" נכנסת לראשונה לתחום החטיפים המלוחים

יצרנית העוגיות הותיקה "אחים פפושדו", אשר פעלה עד היום בייצור ביסקוויטים ועוגיות, מרחיבה את תחומי פעילותה ונכנסת לייצור חטיפים מלוחים, עם השלמת פיתוח של סדרת חטיפי קרקר, בשם WHEATY "וויטי", בהשקעה של כ-500,000 ₪.
סדרת החטיפים החדשה כוללת בשלב ראשון חטיפי קרקר ב- 3 טעמים: שומשום, בצל וברביקיו.

הקרקרים בסדרת "וויטי" הם מופחתי שומן ושומן רווי, ומועשרים
החברה מתכננת להרחיב את סדרת "וויטי" ולהציע קרקרים בטעמים נוספים: פיצה, קצח, ועוד.

סדרת הקרקרים תשווק בכל רשתות השיווק, במחיר מומלץ של 5 ₪ לאריזה של 200 גרם.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה