יצרנית הקפה הוותיקה בישראל לנדוור במהלך מיתוגי

חברת "קפה לנדוור" שנוסדה ב-1919 והינה חברת הקפה הוותיקה בישראל, מבצעת מהלך מיתוגי במסגרתו מוחלף לוגו החברה, עוצבו אריזות חדשות והוספו מוצרים חדשים. בראש מהלך המיתוג מחדש עומד הבעלים-מנכ"ל שלי פדרמן.
החברה אומרת כי השקיעה בשנים האחרונות כ-15 מיליון ש"ח בשיפור תשתיות המפעל ורכישת ציוד חדש, וכ-2 מיליון ש"ח במהלך המיתוג מחדש.

מטרת המהלך השיווקי החדש כפולה. מצד אחד המיתוג מחדש שומר על המורשת ההיסטורית של "לנדוור" כמותג קפה ותיק, ועם זאת בא לשלב חדשנות ופנייה לקהלים צעירים כדי שיכירו את תערובות הקפה של לנדוור.
במסגרת המהלך יוצגו שני מוצרי קפה שחור חדשים: קפה "טחון-טרי לבוקר" וקפה "בטעם אספרסו".

לנדוור אומרת כי במהלך השנה האחרונה היא ביצעה מספר מהלכים שצפויים להגדיל את היקף פעילותה בכ-35%. בין השאר חתמה החברה הסכם עם חברת "אוסם-סחר" להפצה בלעדית של מוצרי לנדוור בשוק הקמעונאי, והסכם עם רשת שופרסל לייצור המותג הפרטי של הרשת בתחום קפה טורקי, קלוי וטחון.
מכירות "קפה לנדוור" בשנת 2008 צפויות להיות בהיקף כספי של כ– 50 מיליון ₪, מחציתן לשוק הקמעונאי ומחציתן לשוק המקצועי.

הערכים המובילים את המותג המחודש הם : מומחיות בקפה, הכרה במורשת לצד חדשנות מתמדת, מחויבות לסטנדרטים הגבוהים ביותר, פנייה לקהלים צעירים והשקת מוצרים חדשים. במסגרת ההערכות להגשמת החזון, נעשה תהליך חוצה חברה, לאיחוד זרועות הפעילות השונות: חטיבה קמעונאית, חטיבה מקצועית ורשת בתי הקפה – תחת מותג מוביל אחד – לנדוור.

שוק הקפה בישראל
נתוני סטורנקסט על קטגוריית הקפה קלוי וטחון:
המחזור הכספי של קטגוריית הקפה קלוי וטחון בשנת 2007 הייתה כ-254 מיליון ש"ח.
במחצית הראשונה של 2008 – 134.69 מיליון ש"ח.
במחצית המקבילה ב-2007 – 121.46 מיליון ש"ח- גידול של 10.9%.
נתח השוק המצטבר יוני 2008- חברת "עלית" – 81.9%.
נתח השוק המצטבר יוני 2008 – חברת "לנדוור" – 8.7%.

נתוני צריכת קפה שחור בישראל
מסקר שהוכן ע"י מכון "טלסקר מטר" בנושא הרגלי צריכת הקפה השחור של הישראלים עולה:
– 47% מהישראלים שותים קפה שחור בבית או בעבודה.
– הישראלים השותים קפה שחור שותים בממוצע ביום 2.3 כוסות קפה.
– לשאלה מתי במהלך היום שותים קפה שחור:
69% מהישראלים שותים קפה שחור כשקמים.
33% שותים קפה שחור בין שעות הבוקר לצהריים.
34% שותים קפה שחור בין שעות הצהריים לערב.
22% שותים בערב.
2% שותים לפני השינה.
– התפלגות הצריכה הממוצעת בקרב צרכני הקפה השחור:
53.9% – מספר פעמים ביום.
24.9% – פעם ביום.
21.2%- פחות מפעם ביום.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה