יקבי בנימינה משקיעים כמיליון וחצי שקלים במיתוג מחדש של יינות סדרת "בנימינה" תחת השם טבע

מהלך המיתוג מחדש בא כהמשך ישיר למהפך השיווקי העובר על היקב בשנים האחרונות, שכלל בין השאר את יצירת סדרות היין "יוגב" ו"אבני החושן". תמנע שטרית, מנהלת השיווק של היקב: "כוונת המיתוג ליצור סדרות יין בעלות שם עצמאי, שישכנו כולן תחת מותג העל 'בית יקבי בנימינה'"

יקבי בנימינה משלימים את מיתוגה מחדש של סדרת היין "בנימינה" תחת השם "טבע", בהשקעה של כמיליון וחצי שקלים. סדרה זו היא הנמכרת ביותר של היקב, והיא כוללת 9 יינות זניים אדומים ולבנים. הסדרה הופצה בשנת 2005 בעיקר ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות, ובשנת 2006 הורחבו ערוצי המכירה תוך מתן דגש לתחומי חבילות השי וחברות הקייטרינג.

המיתוג מחדש של סדרה זו כסדרת טבע, בא כהמשך ישיר למהפך השיווקי העובר על היקב, שבא לידי ביטוי ביצירת 2 סדרות יין חדשות בשנים האחרונות: סדרת "יוגב" וסדרת "אבני החושן".
בהנהלת היקב מסבירים שתהליך המיתוג מחדש לווה בלבטים רבים, שכן מדובר בחלון הראווה של היקב אל מול מאות אלפי צרכנים ממגזרים שונים. מדובר על סדרה בעלת מגוון רחב של זנים המתאימים לקהל צרכנים רחב: פרט לרשתות השיווק נמכרת הסדרה בחנויות השוק הפרטי ואף נמזגת במחלקות התיירים של חברות התעופה אל על וישראייר.

ביקב מוסרים שכוונת תהליך המיתוג מחדש ליצור בטווח הארוך סדרות יין בעלות שם עצמאי, שישכנו כולן תחת מותג העל "בית יקבי בנימינה".
הבחירה בשם "טבע" באה לאחר חודשים רבים של חיפוש שם עברי שיהיה נגיש, קליט, ובעל תוכן. תמנע שיטרית, מנהלת השיווק של היקב, אומרת: "השם נבחר גם משום הכפל במשמעותו – "טבע" כמילה המכילה בתוכה עולם תוכן מוכר וידוע, ו"טבע" כשם נרדף לציון אופי. לכל אחד מיינות הסדרת יש אישיות ואופי משלו המושפע מאופי הזן והתהליך הייצור, וללקוח לא נותר אלא לבחור מה הכי מתאים לו".

במסגרת תהליך המיתוג מחדש עברו תוויות היין אדפטציה, כך ששם הסדרה התווסף לתווית בצורת לוגו חדש. סלוגן סדרת טבע: "טבע – עושה לך טוב".
במקביל לעיצוב החדש שידרגו יינני היקב את איכות כל יינות הסדרה על ידי מיצוי מושלם של חומר הגלם המגיע מהכרמים. כרמים צעירים אלו שניטעו בתחילת העשור, הגיעו להבשלה אופטימלית, והעניקו כר פורה לאנשי המקצוע ליצירת יין שונה – טוב יותר.
בנוסף, לכל בקבוק הוצמד ספרון המספר על הזן, ומשלב המלצת טיול בעל אופי המתאים לזן ובדגש על הקשר לטבע. המלצות הטיולים נערכו בעזרת חברת "מפה".

סדרת "טבע" כוללת תשעה יינות, לבנים ואדומים:
היינות הזניים האדומים בסדרה הם ה"קברנה סוביניון", ה"מרלו", ה"שיראז", ה"טמפרניו" וה"פינוטאז' ". היינות הזניים הלבנים בסדרה הם ה"אמרלד ריזלינג", ה"מוסקט" וה"שרדונה". ולכל אלה הצטרף יין סמוק אחד, ה"קברנה בלאש".
למגוון זה יצורפו בעתיד יינות מזנים נוספים על פי החלטת יינני היקב ומחלקת השיווק.
מחיר כל יין בסדרת יעמוד על כ- 40 שקל ביינות האדומים ו-30 שקל ביינות הלבנים.
סדרת טבע תימכר בכל רשתות השיווק ובמגוון חנויות בפריסה ארצית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר