יקבי ברקן בקמפיין פרסום טלוויזיוני תחת הסיסמה: "יקבי ברקן, האומנים ביצירת יין אדום"

יקבי ברקן, המתמחים בייצור יין אדום מאז הקמת היקב, החליטו בפעם הראשונה להתמקד ביתרון שיווקי זה ולהבליט אותו בקמפיין.
הפרסום נובע מתוך האסטרטגיה השיווקית ששמה דגש על המומחיות בייצור היין האדום של יקבי ברקן, תוך הבלטת הנושא ע"י אנלוגיה לתהליך ה"ייצור" המושלם ביותר – שבעת ימי בריאת העולם. התחושה בברקן היא שבכל בציר חדש בוראים עולם חדש של יינות אדומים.

הקמפיין המתמקד בסיפור בריאת העולם וסיפור בריאת היין, אשר מוצג בעזרת אנימציה של ענבים, עלה בערוצים 2, 10 ו- 9. בנוסף מגובה הקמפיין בפעילויות בנקודות המכירה.

האומנות שביצירת יין באה לידי ביטוי בשפה הגרפית הייחודית והמקורית של אלפי ענבים היוצרים סיטואציות המוכרות לכולם מתוך סיפור בריאת העולם בטכניקת תלת מימד, כאשר הענבים יוצרים בסופו של דבר בקבוק יין ו"בוראים" את היין המושלם – הרזרב היוקרתי של ברקן.

שפת הקמפיין מחודדת לקהל המטרה גילאי 30 ומעלה, צרכני יין אדום בינוניים (לפחות פעם בשבוע), גם כאלה שמבינים וגם כאלה שפחות ביין, מודעים ליקב, אוהבים את החיים ואת ההנאות שבהם.

קרדיטים:
משרד פרסום: מקאן אריקסון
סמנכ"לית לקוחות: רוני קורל
סמנכ"ל קריאייטיב: יניב מילנרסקי
מנהל קריאייטיב: איתי גלאון
קופי: עידו בן דור
ארט: נעמה גבע
סופרוויזרית: רעות פרנקל
תקציבאית: רוני אורדן
פלנרית בכירה: שירה לוי
מדיה: תמי ריצ'רד
מפיקת משרד: אידית לוי
מפיקת אולפנות: אירית פידל
בית פוסט: ברודקאסט
חברת הפקה: אולפנות






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה