יקבי ברקן עולים על הקירות לקידום יינות צפית וריחן בסדרת אסמבלאז'

לרגל ההשקה עולה פרויקט משותף עם אלכס ליבק – חתן פרס ישראל לצילום, והמסעדות מחניודה, דלאל וטאפס בשוק. הפרויקט יוצג על-גבי קירות ענק, שילוט חוצות ובעיתונות

יקבי ברקן יוצאים בפרויקט משותף עם חתן פרס ישראל לצילום אלכס ליבק והמסעדות "מחניודה", "דלאל" ו"טאפאס בשוק", זאת כדי ללוות חוגג את השקת סדרת יינות אסמבלאז' –  Assemblage, שיוצאת בימים אלה לחנויות. 

אסמבלאז' הינה סדרה חדשה מיקבי ברקן, הכוללת שלושה בלנדים אזוריים, כאשר כל בלנד בסדרה: איתן, ריחן וצפית, מייצג איזור יין אחר בישראל .

אלכס ליבק, מהצלמים הבולטים בישראל, ומי שמתעד את הישראליות כבר למעלה מ-40 שנה, יצא לשוטט עם מצלמתו בשלוש מהמסעדות בהן מוגשים יינות אסמבלאז': "מחניודה" הירושלמית, "דלאל" ו"טאפאס בשוק" התל-אביביות.
התמונות שצילם, המרכיבות את הפרויקט, מציגות את המקום, האווירה והחוויה המיוחדת שמעניקה כל מסעדה, ומבקשות ללכוד בסנאפ שוט אחד את הפוזיציה התרבותית והסגנון המיוחד לה – הבלנד המקומי של כל אחת מהמסעדות, כשם שכל יין בסדרת אסמבלאז' הוא בלנד מקומי המבטא את איזור גידולו.
הפרויקט יוצג על-גבי שלטי חוצות, קירות ענק ובעיתונים.

על יינות Assemblage:
איתן 2008
– נקרא על שם הר איתן שבהרי ירושלים. זהו בלנד של סירה ומרלו בחלקים שווים, עם מעט קברנה סוביניון. היין אשר הושק לפני כשלושה חודשים, זכה בציון 90 של רוברט פארקר, מבקר היין המשפיע בעולם.
צפית 2009 – נקרא על שם תל צפית שבשפלת יהודה. זהו בלנד לא שגרתי, המשלב מספר זנים ים תיכוניים: מרסלאן , קלאדוק וקריניאן ,עם מעט פינוטאז'.
ריחן 2008 – נקרא על שם הר ריחן בגליל העליון. זהו בלנד מבוסס קברנה סוביניון עם מעט סירה ומרלו.

צילום אייל קרן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר